Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj... Tørket meg litt hardt der nede nettopp, og da satt jeg igjen med noe av tråden på papiret... To uker siden fødselen i dag. Er for tidlig at de skal løse seg opp alt nå? Redd jeg ødela noe der nede... Tørr ikke se
Det høres veldig riktig ut at de løser seg opp nå
Mine sting er ikke gått i oppløsning i det hele tatt ennå, snart 5 uker etter fødselen. Var ferdig med renselse og alt for halvannen uke siden, men begynte plutselig å blø igjen for et par dager siden etter en litt for "sprek" gåtur til byen. Legen sier begge deler er normalt men jeg liker det ikke Andre som har opplevd dette? (Lady_Z, ikke meningen å kuppe din tråd altså!)
5 uker siden fødselen i morgen, har den siste 1,5 uken hatt blødninger, trodde også jeg var ferdig, men så begynte det igjen, fikk ubehag i magen i tillegg etter en lengre gåtur.. Men det er ikke blødning på samme måte... Mer rent blod, sorry detaljer..
Et par av stingene mine har falt ut, men ser at det er noe igjen.. Usikker på hvor mange jeg fikk...
5 uker siden fødselen i morgen, har den siste 1,5 uken hatt blødninger, trodde også jeg var ferdig, men så begynte det igjen, fikk ubehag i magen i tillegg etter en lengre gåtur.. Men det er ikke blødning på samme måte... Mer rent blod, sorry detaljer..
Et par av stingene mine har falt ut, men ser at det er noe igjen.. Usikker på hvor mange jeg fikk...