Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig selvSnart 4 uker siden fødselen, har fortsatt noen av stingene. Sjekker jevnlig med speil for både jeg og samboeren begynner å bli utålmodig for når det er ferdig å gro der nede
Ah jeg tok hårene igår og det var en befrielseAltså, jeg ser ikke stingene mine pga at jeg ikke har fått vokset meg haha. Hvordan ser dere deres sting?
Jeg er veldig fristet til å barbere, men da ødelegger jeg den fine vokserutinen min, men åååå som jeg skulle ønske det var tomt der kontroll hos gyn snart så etter det føler jeg det er fritt framAh jeg tok hårene igår og det var en befrielse
Så bare et sting igjen da, men ble skremt av noe annet som har kommet etter fødselen nemlig Hermorider så må ta en tur på apoteket
Altså, jeg ser ikke stingene mine pga at jeg ikke har fått vokset meg haha. Hvordan ser dere deres sting?
Hehe ja jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig selv
Har så lyst til å ha sex, men vil vente til stingene er borte
Jeg ble sydd en del innvending så det er nok derfor jeg ikke ser dem. Jeg har ikke turt å vokse meg enda pga de, aner ikke hvordan det ser ut der skal på kontroll 17. juni så da får jeg vite ståa. Etter det skal jeg vokse meg tror det helst er renselsen man skal vente til blir ferdig, ikke stingeneJeg ser de ganske godt, selv om jeg heller ikke har fått vokset meg på 6 uker. Tror du man bør vente til alle stingene er borte før man vokser seg? Har så lyst å gjøre det, men har ikke turt enda..
Jeg ble sydd en del innvending så det er nok derfor jeg ikke ser dem. Jeg har ikke turt å vokse meg enda pga de, aner ikke hvordan det ser ut der skal på kontroll 17. juni så da får jeg vite ståa. Etter det skal jeg vokse meg tror det helst er renselsen man skal vente til blir ferdig, ikke stingene
Sikkert lurt jeg fikk sånn skummel tanke i hodet om at stingene ble revet opp ved voksing hahaRenselsen min er ferdig for lenge siden, men får vel å bare vente til etter 6 ukers kontrollen med både voksing og sex for å være på den sikre siden