Stingene der nede :p

Peepsi

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Hvor lang tid tar det ca før stingene detter av? :p
11 dager siden fødsel og har ikke merket noe til de, men har ikke akkurat turt å sjekket der nede heller da :p

Tror et par uker? Har ikke merket noe jeg heller. 1 mnd siden fødsel nå. Skal på kontroll om to uker så får vite da :D

Det tok ca 2 uker til meg. Merka bare at det ene falt ut og sjekka i dusjen et par dager senere og da var de borte :)

Får mote meg opp til å ta en titt der nede i morgen da :p

Har ikke sett noe til dem, regner med de er på innsiden.. Har ihvertfall fått av plasteret :)

Etter ca ti dager var de borte.

To-tre uker. Jeg hadde plutselig tråden i hånden etter å ha vasket meg i dusjen. Det var ca to uker etter fødsel.

Snart 4 uker siden fødselen, har fortsatt noen av stingene. Sjekker jevnlig med speil for både jeg og samboeren begynner å bli utålmodig for når det er ferdig å gro der nede :p

Snart 4 uker siden fødselen, har fortsatt noen av stingene. Sjekker jevnlig med speil for både jeg og samboeren begynner å bli utålmodig for når det er ferdig å gro der nede :p
Hehe ja jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig selv :p
Har så lyst til å ha sex, men vil vente til stingene er borte :p

Altså, jeg ser ikke stingene mine pga at jeg ikke har fått vokset meg haha. Hvordan ser dere deres sting? :P

Altså, jeg ser ikke stingene mine pga at jeg ikke har fått vokset meg haha. Hvordan ser dere deres sting? :P
Ah jeg tok hårene igår og det var en befrielse :D
Så bare et sting igjen da, men ble skremt av noe annet som har kommet etter fødselen :o nemlig Hermorider så må ta en tur på apoteket :(

Ah jeg tok hårene igår og det var en befrielse :D
Så bare et sting igjen da, men ble skremt av noe annet som har kommet etter fødselen :o nemlig Hermorider så må ta en tur på apoteket :(
Jeg er veldig fristet til å barbere, men da ødelegger jeg den fine vokserutinen min, men åååå som jeg skulle ønske det var tomt der :P kontroll hos gyn snart så etter det føler jeg det er fritt fram :D

Jeg ser de ganske godt, selv om jeg heller ikke har fått vokset meg på 6 uker. Tror du man bør vente til alle stingene er borte før man vokser seg? Har så lyst å gjøre det, men har ikke turt enda..

Hehe ja jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig selv :p
Har så lyst til å ha sex, men vil vente til stingene er borte :p

Ja jeg vil og vente, skrekkscenarioet er jo at det ikke er grodd ordentlig og går opp igjen hvis man har sex for tidlig:p Legene på gyn sa at 6 uker ofte er for optimistisk, at man kan måtte vente lengere enn det :/

Jeg ser de ganske godt, selv om jeg heller ikke har fått vokset meg på 6 uker. Tror du man bør vente til alle stingene er borte før man vokser seg? Har så lyst å gjøre det, men har ikke turt enda..
Jeg ble sydd en del innvending så det er nok derfor jeg ikke ser dem. Jeg har ikke turt å vokse meg enda pga de, aner ikke hvordan det ser ut der :o skal på kontroll 17. juni så da får jeg vite ståa. Etter det skal jeg vokse meg :D tror det helst er renselsen man skal vente til blir ferdig, ikke stingene :)

Jeg ble sydd en del innvending så det er nok derfor jeg ikke ser dem. Jeg har ikke turt å vokse meg enda pga de, aner ikke hvordan det ser ut der :o skal på kontroll 17. juni så da får jeg vite ståa. Etter det skal jeg vokse meg :D tror det helst er renselsen man skal vente til blir ferdig, ikke stingene :)

Renselsen min er ferdig for lenge siden, men får vel å bare vente til etter 6 ukers kontrollen med både voksing og sex for å være på den sikre siden :p

Renselsen min er ferdig for lenge siden, men får vel å bare vente til etter 6 ukers kontrollen med både voksing og sex for å være på den sikre siden :p
Sikkert lurt :-) jeg fikk sånn skummel tanke i hodet om at stingene ble revet opp ved voksing haha :o

Back
Topp