Sting

Camomama

Elsker forumet
Etter at magen har begynt å vokse får jeg så sykt fort sting [:'(] Er det noen andre som får det??
Jeg har aldri vært plaga med det før, eller selvfølgelig på løpeturer å sånn, men nå får jeg det bare jeg spaserer, sykler, får det bare jeg beveger meg mest. Haha, føler meg veldig usportslig når jeg må stoppe sykkelen etter noen meter pga sting [8D][8D]

kjenner til følelsen, men eg får ikkje sting men det er livmora som gjør vondt trur eg[8|] Men eg beveger meg veldig lite da og er kanskje derfor eg kjenner det strekker seg i magen på tur og slikt.

sting, er det det samme som hold??? for hvis det er det du mener så har jeg det samme problemet... jeg kan gå lang tur og plutselig få skikkelig vondt, og det går ikke over før jeg har slappet av en god stund, det kan oxo komme på kortere turer, veldig slitsom for man veit aldri når det kommer [&:] fikk det på vei fra bilen på vei inn i butikken oxo, så ikke mye som skal til!!! [&:]

Hvor får dere vondt henne? Jeg får sånn sting lignede smerter rundt der med navlen, veldig ubehagelig…

det er det samme ja[;)] har heldig vis ikke blitt plaga så mye av det. men har muskler som låser seg og stikkende smerter, men alt sån er jo heldig vis normalt[8D]
ORIGINAL: snart3engler

sting, er det det samme som hold??? for hvis det er det du mener så har jeg det samme problemet... jeg kan gå lang tur og plutselig få skikkelig vondt, og det går ikke over før jeg har slappet av en god stund, det kan oxo komme på kortere turer, veldig slitsom for man veit aldri når det kommer [&:] fikk det på vei fra bilen på vei inn i butikken oxo, så ikke mye som skal til!!! [&:]

Så godt at det ikke bare er meg! Har også fått mye sting,ofte når jeg er ute å går eller handler. Ganske plagsomt, men det er vel kroppen som gir beskjed om at den da trenger litt hvile og slappe av, så blir ofte en del pauser :P

fjo, godt det ikke bare var meg!!! Jeg får vondt helt nede på høyre side. Og det går ikke over før jeg stoppe å strekke armene heeelt opp i været. [8D] 

Back
Topp