Sting i underlivet!

Ønskebarn2017

Elsker forumet
Marsboerne2017
Hello damer:)
Når løsnet deres pyntesting? Jeg har fremdeles 2 sting i underlivet, og det er 5 uker siden fødselen! Mener å ha hørt at dem skal bli borte etter 2-3 uker?

Jeg hadde litt mer enn pyntesting for å si det slik, og de gikk ca 2.5-3 uker etter fødsel :) trodde først det var en mark på papiret og fikk noja helt til jeg så det var en tråd :p

Mine forsvant etter 1-2 uker. Alt kjentes grodd og normalt ut etter 2 uker. Men de har ikke bare blitt absorbert i kroppen da? Er det ikke noen tråder som skal bli det, og som ikke skal falle av?

Nå leste jeg resten her:P du kan sikkert spørre legen din om hun kan dra de ut for deg?

Fikk ut 2 av 4, dem satt GODT!! Utrolig ubehagelig, så vet ikke om jeg tør å få noen andre til å ta dem ut:p
Høres ikke behagelig ut nei:P godt du fikk ut to avde da.

Jeg hadde litt mer enn pyntesting for å si det slik, og de gikk ca 2.5-3 uker etter fødsel :) trodde først det var en mark på papiret og fikk noja helt til jeg så det var en tråd :p
haha, slik var det for meg også! :p Men for meg falt siste ut for en uke siden ca, og det er seks uker siden fødselen :)

Haha, akkurat samme her! Fikk skikkelig noia før jeg innså hva det var :p

Hos meg begynte stingene å komme ut etter 2 uker, men de siste kom ca 6 uker etter. Jeg hadde også en del mer enn pyntesting... Det var en grunn til at jeg fikk blodoverføring etter fødselen, foråsidetsånn.

Haha, akkurat samme her! Fikk skikkelig noia før jeg innså hva det var :p

Hos meg begynte stingene å komme ut etter 2 uker, men de siste kom ca 6 uker etter. Jeg hadde også en del mer enn pyntesting... Det var en grunn til at jeg fikk blodoverføring etter fødselen, foråsidetsånn.

Godt mulig det har kommet mer sting etterpå, har igrunn ikke fulgt med den siste tida xD
Nei usj, da regner jeg med det var en del flere sting enn bare for "syns skyld". Jeg slapp blodoverføring, men i ettertid tenker jeg at jeg kanskje skulle hatt det da HB var nesten nede i 8 :s og at jeg var full av infeksjon og skit...

Hei jeg sniker litt i denne tråden fra november. Ble sydd for 1 uke siden, og de siste dagene har det begynt å gjøre SÅ vondt i stingene!! Andre som fikk det slik etter et par dager? Vondt å reise seg og gå, og å tisse svir som bare helvete. Har sittet litt i grønnsåpevann nå i tilfelle betennelse, men vet ikke om det bare er normalt med smerte når såret gror?

Hei jeg sniker litt i denne tråden fra november. Ble sydd for 1 uke siden, og de siste dagene har det begynt å gjøre SÅ vondt i stingene!! Andre som fikk det slik etter et par dager? Vondt å reise seg og gå, og å tisse svir som bare helvete. Har sittet litt i grønnsåpevann nå i tilfelle betennelse, men vet ikke om det bare er normalt med smerte når såret gror?
Jeg hadde også veldig vondt en til to uker etterpå, så fikk jeg litt vondt igjen etter 4 uker, så forsvant de. Tror det er normalt, men gir det seg ikke skader det ikke med en sjekk

Back
Topp