Sting i magen!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Dette høres nok merkelig ut, men jeg er så voldsomt plaget med sting/hold. Kjennes ut akkurat som den typiske treningsstingen og kommer ved bevegelse, men er ikke på den typiske plassen. Det er over høyre hoftekam og kommer av omtrent av alle typer aktivitet. Rolig gange, sykling osv... Skikkelig plagsomt. Skikkelig umotiverende å trene :P Hva kan forårsake sting der nede liksom?

sånn har jeg også, hele tiden når jeg går. er helt normalt, Det kommer av strekk i livmorbåndene, er ikke noe farlig, er bare veldig plagsomt. er heller ingen ting å gjøre med det heller, annent enn å stoppe opp å ta en pause :) kan også ''motivere'' med å si at jo større babymage du får jo vondere og lettere får du det.

Wæææ, det hadde jeg også i dag! Gikk rundt på senteret og handlet ting til snuppa, så fikk jeg sting. Det er forsåvidt ikke uvanlig, men den gav seg jo aldri og ble bare verre og verre! Var nesten så jeg snudde og reiste hjem, tenkte noe var galt... :/

Så det er ikke bare meg altså. Hmm. Ja, for det går vekk når jeg sitter osv. Men kan få det av minimalt med bevegelse, og da går det aldri vekk før jeg roer'n helt.. Rart det bare er på ene siden da eller? :)

Jeg har ikke kjent det før, sjæl, så jeg aaaner ikke! Men kjente det på akk samme sted som deg. Over høyre hoftekam :P Pussig!

Jeg skjenner som regel det på venstre side. Husker jeg var helt panisk første gang jeg gikk det da jeg var gravid med snuppa :p

Er som blir sagt over her strekk i båndene,har hatt det i flere av mine svangerskap...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp