Sting/hold-smerter i magen?

Amadores

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
Når jeg er i aktivitet får jeg smerter i sidene på magen (ca. på nivå med navlen), minner om samme type smerte man får når man får sting/hold, noen som vet hva det kan være?:confused004 Utrolig plagsomt da det kan komme bare jeg går litt rundt i huset.

Jeg får også det, bare i område under navelen. Samtidig så blir magen hard, så jeg har tenkt at det er i forbindelse med kynnerne :-)

Jeg får også det, bare i område under navelen. Samtidig så blir magen hard, så jeg har tenkt at det er i forbindelse med kynnerne :)

Førstegangsgravid så aner ikke hvordan disse berømte kynnerne kjennes, godt mulig at det er det jeg kjenner da?:oops: Ikke tenkt over om magen blir hard samtidig, syns den er hard i utgangspunktet:confused:

Last edited:
Førstegangsgravid så aner ikke hvordan disse berømte kynnerne kjennes, godt mulig at det er det jeg kjenner da?:oops: Ikke tenkt over om magen blir hard samtidig, syns den er hard i ugangspunktet:confused:
Førstegangs jeg og, så aner ikke om det er det jeg kjenner:-P har bare regnet med det siden magen blir hard :-P Syns ikke det finnes noe særlig god forklaring på disse kynnerne :-P

Førstegangs jeg og, så aner ikke om det er det jeg kjenner:p har bare regnet med det siden magen blir hard :p Syns ikke det finnes noe særlig god forklaring på disse kynnerne :p

Googlet litt rundt, og tror kanskje det er ligamentsmerter jeg har (?) for de er mye sterkere og gir seg ikke slik som det står kynnere skal gjøre. :) Har vondt helt til jeg setter meg ned og tar det med ro, også er jeg litt øm i ettertid av smertene.

Høyres ut så ligamentsmerter ja. Får da e gong, spesielt ved bråe bevegelsa/vridning.
Dritvont!

Android appen på SG S5

Høyres ut så ligamentsmerter ja. Får da e gong, spesielt ved bråe bevegelsa/vridning.
Dritvont!

Android appen på SG S5

Samme til meg! Spesielt når jeg går da, trenger ikke å være verken langt eller raskt, og det er skikkelig vondt!

Får også slike smerter noen ganger, og tror det er ligamentsmerter:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Får også slike smerter bare jeg tenker på fysisk aktivitet som ikke innebærer drakraft av bikkka eller en flat vei :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp