Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Usj da [:'(] Sebastian har jo blitt syk igjen.. Hoster fælt og snørra renner. Tar seg kraftig til ørene hele tiden. Må få de sjekket.. Og nå sitter han på martin sitt fang og bare koser.. Ikke helt god nei [&:]
å så drit... jeg tror jeg dør vis alex skulle bli syk igjen nå... men tror det bare er antibiotikan som ikke har tatt streptokokkene mine. ferdig med kuren i går.. å det blir jo ikke ungene lett smittet av... kjipt nå når vi skal hjem.... skulle dere hjem foresten..????
Til mai mener du? Nei, tror ikke det blir noe av [&:] Det var disse pengene da vetdu.. Hehe.. Får håpe du snart blir frisk igjen snuppa.. Ihvertfall til 12 april [:D]
ja får da for guds skld håpe jeg blir frisk til da.. hehe.. vist ikke så håper jeg på en innleggelse av oss alle tre lenge før den tid.. hehehehe.... blir gal av så mye sykdm..
men godt det ikke er noe farlige greier da.. bare sån alle må igjenom vel....[8D]