Stine_h

¤Stines86¤

Glad i forumet
Hvordan går det med svangerskapet?
Tror du det er gutt eller jente??
så at du begynner å nerme deg slutten og på tickeren! tiden går så fort!!
Har du nytt bilde av magen?? er så spennede jo!!

hei. åhh, egen tråd å greier[:)]

Er sååååå lat å skrive her inne for tiden. men leser alle tråder og følger med..

joda, svangerskapet går bra, men har lavt blodtrykk og lav blodprosent så er kjempesliten. og hjertet mitt er overarbeidet, noen ganegr må jeg bare legge meg ned fort for å ikke falle. hjertebank og tungpustet, veldig rart. lurer på hva det er.. menmen

ellers ingen andre plager![:D] og hjertelig glad for det.. herlig..
tror gutt, men i det siste så har tankene begynt å svirre om jente[:)] magen og hele svangerskapet er helt annerledes..

gruer meg vanvittig da til å bli tobarnsmor. gleder emg jo selvfølgelig til å møte og kose med lille babyen. men vet ikke hvordan jeg skal klare å ta vare på to små barn nesten alene.. ingen søvn og en vilter 1 åring som trenger mye oppmerksomhet og som er våken om dagen..[&:] er så redd for å bli sur og grinette på ungene..[:(]

ja er ikke lenge igjen nå! tenk.. OMG![:)]

også drar vi til tyrkia på onsdag med svigers, skal bli deilig. da har vi jo barnevakt med også å greier. får nok mer hjelp da.

huff, denne ble lang, sorry. det var mye å si når jeg først begynte[8|]

åjj. det ble stort... orker ikke forandre. sorry..

Så flott mage du har, Stine! God tur til syden, kose dere masse og bruk barnevaktene! [:D]
Du skal se at det kommer til å gå bra når lillebabyen kommer, det er utrolig hva vi klarer når vi må [:)]

(jeg trodde også at jeg kom til å få en gutt i starten, men den siste måneden så følte jeg plutselig at det var ei jente - og det var det. Spennende det der! [:)][:D])

åååååå for en flott mage!!!!!!!
Du skal se at det kommer til å gå kjempebra med to små!!! [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Så flott mage du har, Stine! God tur til syden, kose dere masse og bruk barnevaktene! [:D]
Du skal se at det kommer til å gå bra når lillebabyen kommer, det er utrolig hva vi klarer når vi må [:)]

(jeg trodde også at jeg kom til å få en gutt i starten,
men den siste måneden så følte jeg plutselig at det var ei jente - og det var det. Spennende det der! [:)][:D])

men ul viste at jeg tok feil..nok en gang[:D]

så gøy med laaaangt svar! det var jo derfor du fikk tråden da.. ville jo vite alt om hvordan det går [:)]
kjempespennende å ikke vite hva det er da!! det hadde jeg ALDRI klart! er aaaalt for spent! håper du jente?
ikke bra du er så trett å sånn da! Men greit du ikke har så masse andre plager! det er så kjipt! håper det fortsetter sånn som dette da! hadde du sist svangerskap?

Tror det komme til å gå bra når minsten kommer jeg!! nå vet du jo så masse om hva du skal gjøre å sånn!
Så det blir sikkert myyye lettere!! håper på det for din skyld!

Ha god tur til tyrkia da!! slappe av litt mens du kan!! det fortjener du!
åsså sånnen fin mage!! er sååååå spent!!

ORIGINAL: Skrållan

Kjempefin mage Stine! [:)][:)] God tur til syden, kos dere masse masse!! [:D]

Signerer [:)][:)]

ORIGINAL: *MammaMø*

åååååå for en flott mage!!!!!!!
Du skal se at det kommer til å gå kjempebra med to små!!! [:)]

God tur til syden!!!! Kos dere masse...[;)]

ORIGINAL: ~Yakine~

Lurte på, visste du at det ble gutt sist? Ja, du gjorde det, gjorde du ikke? *tenke tilbake* Hvorfor ville dere ikke vite det denne gangen da? [:D] Åååh, jeg er så nyskjerrig!!! [:D] Tror det er ei jente jeg!! [:D][:D][:D]

ja da visste vi det ble gutt..[:)]
denne gangen vet jeg jo hva jeg går til med fødselen og slikt så jeg ville ha den overraskelsen å ikke vite kjønnet.. er kjempemorsomt å ikke vite...[:)]

ORIGINAL: Suki

God tur til tyrkia stine_h! Du drar naar jeg kommer hjem du da.
Synes ikke det er lenge siden du sa du var gravid igjen. Tiden gaar saa fort. Synes du denne graviditeten til naa har gaatt raskere enn den forrige? Innbiller meg at svangerskap nr. 2 vil gaa raskere, men vet ikke helt hvorfor.

takker[:)]
jaaaaaa, det går myyyye fortere denne gangen, har liksom ikke tid til å sitte å vente og være utålmodig[:)] også nyter jeg det siden det er siste gange jeg går gravid (mest sannsynnlig)[:)]...

ORIGINAL: ¤Stines86¤

så gøy med laaaangt svar! det var jo derfor du fikk tråden da.. ville jo vite alt om hvordan det går [:)]
kjempespennende å ikke vite hva det er da!! det hadde jeg ALDRI klart! er aaaalt for spent! håper du jente?
ikke bra du er så trett å sånn da! Men greit du ikke har så masse andre plager! det er så kjipt! håper det fortsetter sånn som dette da! hadde du sist svangerskap?

Tror det komme til å gå bra når minsten kommer jeg!! nå vet du jo så masse om hva du skal gjøre å sånn!
Så det blir sikkert myyye lettere!! håper på det for din skyld!

Ha god tur til tyrkia da!! slappe av litt mens du kan!! det fortjener du!
åsså sånnen fin mage!! er sååååå spent!!

hadde mange plager sist ja.. jeg håper ikke på noenting.. er uansett faktisk. men hadde vært mest praktisk men gutt siden jeg har alt jeg trenger da.  også blir det veldig rart å ta vare på en liten jente istedet for en gutt.. jeg kan jo ingenting om jentebabyer[:D] hihi..

ja, jeg vet jo mye mer nå hvordan det er med små babyer.. så slapper nok mer av og tar det mer med ro og fatning[;)]

tuuuusen takk søte duuu![;)]

Back
Topp