Stine...

Rustad90

Glad i forumet
Stine er tjukk, rett og slett... hun veier 112kilo!!! Stine er tjukk og ekkel hun.. stine er heller ikke pen, og hun ser rar ut når hun smiler.. nesa er alt for stor og spiss.. men fjeset passer til resten av kroppen.. alt passer sammen på en ekkel måte.. stine har en vakker datter som hun elsker mer enn noe annet, og hun syns synd på datteren sin som må vokse opp med henne som mor.. stine har også en fantastisk samboer, men hun kan ikke skjønne at denne fantastiske mannen ønsker å leve med et flæskeberg..

Nå har stine to valg.. enten må stine forlate alt og alle hun elsker, ellerså må hun faktisk skjerpe seg og gjøre noe med det!!

At det går ann! Vær et forbilde for dattera di for faen! Hun fortjener bedre!!

Jepp, Stine skal på slankern, og hun gleder seg!

mamma'n til Emilie ♡

Du, dette klarer du! :)
Gå inn for det, ta tiden til hjelp og finn en metode du trives med
Gå for en livsstilsendring, ikke en eller annen slankekur, få familien med på lasset :)
Og jeg synes du er PEN! :-)

Du, dette klarer du! :)
Gå inn for det, ta tiden til hjelp og finn en metode du trives med
Gå for en livsstilsendring, ikke en eller annen slankekur, få familien med på lasset :)
Og jeg synes du er PEN! :-)

Ja kjempepen! Hehe neida, tusen takk!

Jeg skrev ikke detta i håp om å få komplimenter og sympati, men litt for at dere skal se hvordan jeg har det, og litt for at jeg skal motivere meg selv og ha det å se tilbake på :)

mamma'n til Emilie ♡

Vedlegg

• 1380916539931.jpg
    1380916539931.jpg
    33,7 KB · Visninger: 47

Jeg skrev ikke detta i håp om å få komplimenter og sympati, men litt for at dere skal se hvordan jeg har det, og litt for at jeg skal motivere meg selv og ha det å se tilbake på :)

mamma'n til Emilie ♡

Men er det ikke godt å skrive av seg litt da? :)
Og jeg tenker at de aller fleste får til det de vil om motivasjonen er sterk nok. Men man må som sagt finne det som passer best for seg. :)
Ikke alle som fungerer på f.els Grete rhode, lavkarbo eller liknende. Men å finne en linje man trives med og kan ligge på også etter vektnedgang tror jeg er viktig :) målene må være små og kortsiktige , så kommer det meste etterhvert :)

Jeg tenker at hvis vi legger om kostholdet litt, kutter ut brus og is og gosj hver dag, og får ræva ut av sofan og ut av huset så er mye gjort.. men når jeg sitter på rævva hele dagen på en jobb jeg ikke trives i, og sitter i sofan hele kvelden, gomler i meg junk og bælmer innpå med brus så er det ikke så rart jeg har est ut.. har lagt på meg ca 30kilo siden jeg møtte sambo.. jeg veier like mye nå som når jeg var høygravid!!! Det er helt sinnsykt at jeg har latt det gå så langt!

mamma'n til Emilie ♡

Jeg er helt enig med FruH! ;) er motivasjonen sterk nok, så får man det til! Finn en måte du fint kan leve med, som ikke får deg til å gi opp fordi det blir for hardt ;) prøv deg frem! Og det du skriver om deg selv, stemmer ikke! Du er ikke ekkel og stygg bare fordi du har litt fett på kroppen.. heller det enn å være tynn som en spiker og ha en forferdelig personlighet;) jeg selv har vært overvektig i min barndom, spesielt ungdomstid, og nei, det føles ikke noe bra og man setter seg selv i et dårlig lys.. men det beste er å gjøre noe med det, både for at man selv skal føle seg bra med seg selv og fordi det er sunt for kroppen :) jeg gikk masse ned bare ved å kutte ut godteri og brus (hadde litt på lørdager bare) og beveget meg litt mer enn det jeg pleide!

Har troen på deg! Dette klarer du;):D bare vær sterk!♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg tenker at hvis vi legger om kostholdet litt, kutter ut brus og is og gosj hver dag, og får ræva ut av sofan og ut av huset så er mye gjort.. men når jeg sitter på rævva hele dagen på en jobb jeg ikke trives i, og sitter i sofan hele kvelden, gomler i meg junk og bælmer innpå med brus så er det ikke så rart jeg har est ut.. har lagt på meg ca 30kilo siden jeg møtte sambo.. jeg veier like mye nå som når jeg var høygravid!!! Det er helt sinnsykt at jeg har latt det gå så langt!

mamma'n til Emilie ♡
Det er jammen ikke sikkert det skal så mye til ;)
Lag noen enkle regler når det kommer til snop og brus, og innfør faste tider/ dager for trening eller tur! Trim kan være veldig moro og :)

Nei jeg tror det er nøkkelen til å begynne med hvertfall! Var jo så flink mellom jul og påske, magen var myye mindre og jeansene mine passet! Første mål er å få på meg buksene jeg allerede har, neste mål er å passe inn i en dongerishorts med blondekanter på! Største drømmen er å drive med fitness, men først må jeg ned ca halve meg! :p

mamma'n til Emilie ♡

Enig med de andre her, du er ikke fæl på noe vis, det sitter i hodet ditt. Jeg tror du klarer alt du vil, uansett er du perfekt i jenta di og mannen din sine øyne, det må du bare tro på:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Dette klarer du!!!

Det viktigste er at du har en indre motivasjon, for eksempel at du gjør det for å føle deg vel OG for å være et godt forbilde for din datter ;)

Og din fantastiske samboer ser nok den fantastiske jenta som er på innsiden, og derfor elsker han hele deg, ikke bare utseende ditt ;)

Synes du har flotte mål! Ikke tenk for mye på hvor du vil til slutt, men begynn med 5kg for å komme inn i ei bukse, 5 kg til for å passe noe annet, så 2kg så kan du farge håret etc. :) Har selv gått ned mye tidligere, og holder på på nytt nå. Det er ikke lett, for jeg elsker snop, kaker og mat, men jeg tenker alltid meg om to ganger før jeg stapper noe i munnen: Er det verdt dårlig selvfølelse og trange bukser??? ;) Som oftest klarer jeg å tenke nei, men innimellom tenker jeg at "ja, det er verdt det" :P DA må jeg ut å gå eller noe etterpå ;)
Klarer man de to første ukene på sukkeravrusning så er mye gjort!!! Bytt til lettbrus, og drikk det når du ikke klarer å stå imot sukkersuget! Fyll opp kjøleskapet med frukt og grønnsaker, lag fruksalat og grønnsaker med dip, og kos deg med det når du har lyst på en snack :)

mamma'n til Emilie ♡
hahaha, fantastisk bilde!!! :D
Du har iallfall humor og selvironi, viktige egenskaper det!!! ;)

Back
Topp