Stimulering

olsenbanden2

Betatt av forumet
Hva gjør dere med babysene?
 
Vi leser bøker, bygger klosser,og roter i kjøkkenskuffer... Synger sanger og hører på cd er. Hm...kommer ikke på så mye mer. Ellers går vi på turer, bader, masserer osv.
 
 
 
Vi leker masse og synger. Går turer og prater litt om det vi ser både ute og inne. Er ikke så flinke til og lese bøker, men må vel begynne med det ogås snart. Han er ikke så flink til og sitte stille da.
 
Vi leker på gulvet,øver på å rulle frem og tilbake,og prøver å lokke henne fremover etter leker.Hun har ålet seg fremover et par cm noen ganger nå.Hun elsker å "gå".Vil stå hele tida!Vi leser litt bøker,mest en som heter "SE" fra godboken-hun humrer når hun ser ansiktene i boka.Går mye turer,og hun elsker å gå i byen å se på menneskene og bilene når de kjører forbi.Ser ut som om hun liker musikk også,jeg hører mye på radio,og av og til er d akkurat som om hun synger!Synger endel for henne.Synger bæbæ-lille lam for henne hver kveld for henne når d er leggetid(aldri ellers),og da vet hun at d er leggetid.Synger også puss-puss,så får du en suss,når vi pusser tennene.D liker hun godt!
Ellers er d veldig gøy å se hvordan hun koser seg sammen med andre unger,nesten som om hun blomstrer opp,og byttelåner leker,og skråler i vei.
Hun elsker å bade-har henne med både badekaret med meg,og ute på stranda-der øver vi på å svømme.Vil at hun skal være trygg i vannet når hun blir eldre.
Når pappaen er i nordsjøen,viser jeg henne bilder hver dag på pcèn,og hun får snakke med han på telefonen med jevne mellomrom,sånn at hun ikke skal "glemme" han.
 
Ble mye dette,og enda er d sikkert masse jeg har glemt.[:D]
 
Back
Topp