Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjører sykebil, 12 timer skift og hadde med meg medisin og sprøyter i en liten toalettmappe. Sitti på litt ymse toalett den siste tiden, men har gått greit altså. Satte klokken 17![]()
Er det rom for å ta en liten pause på do?
Samme problem her. Begynner med medisinene om noen få dager og seff. på en arbeidshelg.
Jobber også turnus. Satte gonal f klokken 21 og orgalutran klokken 8.. så ble noe å sette på jobb enten det var dagvakt eller kveldsvakt. Men det går helt fintBare prøv å velge ett klokkeslett som er litt "rolig" på jobben din.
Eneste som er stress er ovitrelle som skal ligge kaldt..
8 på morgenen ja8 om morgenen da? Ja jeg tenker at rundt kl 17 skal det gå ganske greit [emoji4] Og heldigvis har vi kjøleskap på jobben, med egne kurver, så får nok gjemt den der [emoji28]
8 på morgenen jaKlinikken som satte det klokkeslettet for meg. Hehe
Så bra! Da høres det ut som du har en god plan på det! Lykke til!
![]()
Jobber også turnus. Her måtte jeg sette orgalutran kl 08 og menopur kl 22. Med orgalutranen tok jeg bare med meg en sprøyte hver morgen og satte på toalettet på jobb. Menopur trakk jeg opp en sprøyte før jeg gikk på kveldsvakt og tok med meghar gått veldig fint.
Jeg satte begge kl 12 nettopp fordi de sa 12 på cetrotideHer sa de bare morgen før kl 12, så må gruble litt på tidspunkt for det også gittTusen takk
![]()