Stimulering og turnusjobb

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Dere som jobber turnus, når setter dere sprøyter? Skal begynne på menopur i morgen, og har såklart arbeidshelg.. Jobber dag/kveld, så det blir vanskelig å ta til samme tid hver dag

Samme problem her. Begynner med medisinene om noen få dager og seff. på en arbeidshelg.

Jeg kjører sykebil, 12 timer skift og hadde med meg medisin og sprøyter i en liten toalettmappe. Sitti på litt ymse toalett den siste tiden, men har gått greit altså. Satte klokken 17 :)

Er det rom for å ta en liten pause på do?

Jobber også turnus. Satte gonal f klokken 21 og orgalutran klokken 8.. så ble noe å sette på jobb enten det var dagvakt eller kveldsvakt. Men det går helt fint :) Bare prøv å velge ett klokkeslett som er litt "rolig" på jobben din.
Eneste som er stress er ovitrelle som skal ligge kaldt..

Jeg kjører sykebil, 12 timer skift og hadde med meg medisin og sprøyter i en liten toalettmappe. Sitti på litt ymse toalett den siste tiden, men har gått greit altså. Satte klokken 17 :)

Er det rom for å ta en liten pause på do?

Okey, da har du det jo litt vanskeligere enn meg! Men rundt 17 tiden tenker jeg skal gå greit, det er jo alt etter hvilken bruker jeg er hos og hvilke rutiner de har, men skal høre litt med sjefen om jeg kan slippe de brukerene som har et litt stramt skjema [emoji5]

Jobber også turnus. Satte gonal f klokken 21 og orgalutran klokken 8.. så ble noe å sette på jobb enten det var dagvakt eller kveldsvakt. Men det går helt fint :) Bare prøv å velge ett klokkeslett som er litt "rolig" på jobben din.
Eneste som er stress er ovitrelle som skal ligge kaldt..

8 om morgenen da? Ja jeg tenker at rundt kl 17 skal det gå ganske greit [emoji4] Og heldigvis har vi kjøleskap på jobben, med egne kurver, så får nok gjemt den der [emoji28]

8 om morgenen da? Ja jeg tenker at rundt kl 17 skal det gå ganske greit [emoji4] Og heldigvis har vi kjøleskap på jobben, med egne kurver, så får nok gjemt den der [emoji28]
8 på morgenen ja :) Klinikken som satte det klokkeslettet for meg. Hehe :p Så bra! Da høres det ut som du har en god plan på det! Lykke til! :)

8 på morgenen ja :) Klinikken som satte det klokkeslettet for meg. Hehe :p Så bra! Da høres det ut som du har en god plan på det! Lykke til! :)

Her sa de bare morgen før kl 12, så må gruble litt på tidspunkt for det også gitt :p Tusen takk :)

Jobber også turnus. Her måtte jeg sette orgalutran kl 08 og menopur kl 22. Med orgalutranen tok jeg bare med meg en sprøyte hver morgen og satte på toalettet på jobb. Menopur trakk jeg opp en sprøyte før jeg gikk på kveldsvakt og tok med meg :) har gått veldig fint.

Jobber også turnus. Her måtte jeg sette orgalutran kl 08 og menopur kl 22. Med orgalutranen tok jeg bare med meg en sprøyte hver morgen og satte på toalettet på jobb. Menopur trakk jeg opp en sprøyte før jeg gikk på kveldsvakt og tok med meg :) har gått veldig fint.

Ja det får bli noe sånt her også, bare det ble menopur nå kl 17, da er det såpass rolig at det går an å snike seg ut i noen minutter, og jeg har bare 3 kveldsvakter de neste to ukene :) Helt supert å kunne ta med seg ferdig opptrekt sprøyte [emoji1360]

Back
Topp