stillstand?

BflyW

Elsker forumet
Er det flere enn meg som er utålmodige for tiden?

Synes i grunnen første delen av svangerskapet gikk fort - det var hele tiden 'milepæler' som 12 uker, UL etc... Men nå er det liksom 'stillt' de siste 18 ukene som er igjen...
Men det er vel mye som skjer i tiden fremover - kommer til å kjenne masse spark - magen komemr til å vokse masse, og så er det forberedelsene da...

Er bare så utålmodig akuratt nå.

Du har jo rett ang de to VIKTIGE milepælene.
Tenkte faktisk ikke på det - har liksom roet meg sånn i forhold til om alt går bra i svangerskapet (med barnet) at jeg ikke på samme måte venter på de som jeg gjorde ved 12 uker....

neida - har ikke bidratt til å uroe meg igjen!
[:D]

Tankene bare flyr en sen natterstime....
Fant akuratt ut hva som plager meg...
Det er den dumme kommentaren fra svigermor på søndag - om at hun synes jeg får "flat mage som legger seg på hofta!"

Jeg har jo før vært så redd for at jeg bare skal se tjukk ut og ikke "fin gravid", men føler selv at jeg har sett flott ut. Har vikellig trivdes med min gravide kropp, men nå etter den dumme kommentaren synes jeg bare magen ser ut som en fiskepudding, og jeg føler meg ikke fin i det hele tatt. Og derfor er det ikke noe "gøy" å være gravid, så jeg vil liksom bare bli ferdig med det. Underbevisstheten sier vel bare at jeg vil se "verre ut" jo større jeg blir!

Æsj og, at jeg lot den kommentaren gå inn på meg!

Tusen takk!
Du vet hvordan tanker kan fly natterstid! Ikke alltid lystige tanker.... Skal PRØVE å overse den %&/&% dama! 

Utålmodig jeg og! Hvertfall nå som jeg vet at det er gutt og begynner å kjenne guttens sovemønster.
Kan nesten stille klokka etter når jeg merker bevegelsene!
Huff, det er altfor lenge til jeg får holde den lille i armene.

Skjønner at uke 28 blir en stor milepæl for deg MitaSa!
Krysser fingrene for at du passerer uke 30 og mange uker etter det! 

Back
Topp