Stilling?

Hei Mila76.

Jeg tror ikke det er EN spesiell stilling som er bedre enn andre for å bli gravid, men som du sikkert også har fått med deg ettersom tråden sklei ut(HEHEHEHE) så er det mange som funker. I allefall finnes det mange måter å variere på sånn at man ikkeblir lei av å prøve!

Mulig disse dype stillingene hjelper sædcellene litt, men tror mange har klart det på "vanlig" måte.

Kos deg med alle tipsene du har fått her inne. Jeg har både ledd OG blitt minnet på flere metoder.

lykke til!

Hei,
Ja,takk for tipsen igen alle samme... Nå er det tid å prøve igen!!!Klem...

ORIGINAL: mila76

Hei,
Ja,takk for tipsen igen alle samme... Nå er det tid å prøve igen!!!Klem...

Stå på!!!! [:D][:D][:D]

Hmm.. Noen som vet hvor man får tak i borrelåstapet og bårrelås-catsuit med franskåpning??? Tenkte å kjøre doggy og bli hengt opp ned på veggen etterpå..![;)]

En kan kanskje tenke litt på hvilket kjønn en vil ha, for gutte "soldater" er sprinter som legger seg ned og dør vist ikke egget står og venter på dem, men jente " soldatene" er tregere maraton løpere, full av tålmodighet og lang leve tid, så de kan godt stå og vente i noen dager til egget kommer ned tunnelen.

Men vist egget alt ligger der, så kan det godt hende jente har en sjangs vist du sitter opp på, for jeg har hørt at sprintere ikke er så god på opp over bakke.
Men vist du vil ha gutt, kan du legge deg på rygg og han på huk foran mellom bena dine så klart, så vist han er litt høy da, så må du løfte rumpa litt opp og legge bena på skuldra hans og da er det bare down hill og det er ingen tvil om hvor de stakkars karene skal hen.[:D]

Hehe! Veldig bra forklaring!! [:D] Hvis man vil ha jente kan man jo også kjøre på med borrelås-metoden dagene før EL og EL-dagen kjøre på på toppen! Hvis man vil ha gutt bruker man bare sklie metoden på EL-dagen. Jepp! Da vet vi jo det! Eller ta begge delene, så skal vi se hvem som vinner! Er kvinner det sterkeste kjønn? [;)]

Jeg syntes ikke doggy er vondt, men hvis jeg ikke er våt nok, så syntes jeg det er litt ekkelt, det gnager liksom mot veggen.. [8|]
Derimot syntes jeg det av og til kan være litt ubehagelig å ligg med bena til værs på skuldrene hans hvis jeg ikke har tisset rett før vi begynner. Da presser penis så på blæra at jeg er redd for å tisse meg ut.

Hehe! Kunne jo ha anskaffet noe supersterkt fluepapir å hatt på veggen i stedet! Tenk å kunne være sklie og flue på veggen samtidig! Hihi![;)]

Tullmusa, dem har helt sikkert noe på KID[:D]Synes jeg ser deg på veggen med fransk
åpning[;)] hahahahaha*******

Tror du de har fluetapet på kid?? tror heller vi satser på byggmakker! Hehe![;)]

"Jeg skulle hatt fluepapirtapet.. Du skjønner, jeg prøver å bli gravid. Dere har vel ikke tilfeldigvis en fluekostyme med fransåpning og??"

hahahaha[:D]drit bra, tullmusa!!!
"Ja, du skjønner det at jeg har hørt det er greit å bli "tatt på
veggen"[;)]for at det skal bli små"[:D][:D][:D]

Tipper kærn på byggmaker får seg et rimelig stort sjokk og en god latter da....

Si ikke det,toveli!!!!! Borrelås og sollises lotion[8D]
Jeg sier bare en ting jeg: KAN DET BLI BEDRE!?!?!?![:D]

Back
Topp