Stiller de opp

Marisko

Glad i forumet
Hvor flinke er besteforeldrene til å stille opp? Jeg har fantastiske besteforeldre på begge sider, og er veldig glad for det. Både mine og hans foreldre byttet på å være barnevakt da vi var i london i helga.

Æ stemte på at bare mine foreldre stiller opp..det skjer ikke så ofte,men når d skjer at vi får hjelp,så er det fra min fam/foreldre.
Men de bor 7 mil unna,og har fjøs ,som di begge må jobbe i--så d begrenser seg kor mye æ kan mase/de kan tilby seg..

Jeg måtte nesten stemme annet jeg.
For mine stiller opp hvis vi spør.
De andre vil nok svært gjerne stille opp de også, men de bor på andre siden av landet så det blir jo vanskelig for dem...

De stiller opp like mye.

Stemte annet for mine foreldre bor så langt unna at det er vanskelig for dem å kunne stille opp for oss sånn rent praktisk! Men vet de ville stilt opp masse som barnevakt og sånt dersom vi hadde bodd nærmere (det gjør de for niesa mi som bor i nabobyen[:)])

Svigers stiller opp[:)] heldige som bor så nært de[:)]

Begge stiller opp, men mamma og de er mer travle enn foreldrene til Thomas som akkurat har pernsjonert seg. Bortsett fra når ikke svigermor er i usa (3 uker annenhver mnd) er hun og svigerfar veldig disponible. Vi er heldige med barnevakt. Selv om det nå er vsnskeligere når vi har to

her stiller de alle opp, men er jo litt vanskelig for mamma og pappa siden de bor på andre siden av sjøen.. Men mens jeg har vært har de stilt opp 200% [:)]

Må vel si at begge sider stiller opp!

Vi får jo bo her hjemme hos mamma, og hun hjelper til så mye hun strekker til når jeg trenger en luftetur for å puste litt feks!
Og moren til JA kjøper jo forskjellig! Sist kjøpte hun jo voksiposen, helt fantastisk! Har fått endel gode ting av henne, ull og stæsj... som man virkelig trenger! :)

Bestefedrene ser NA når dem kan! :p

Begge sider stiller opp det de kan, men det blir jo dessverre ikke så mye siden vi bor i Bergen, mine foreldre på Gjøvik, M sin far i Sarpsborg og hans mor i Bodø... [8|] Godt spredt!

Men "fordelen" er at alle er skilt så vi har på en måte 4 sett besteforeldre som kan bytte på å reise hit for å hjelpe oss [8D] Men det må jo planlegges godt, da.

Tja... Jeg stemte at bare hans stiller opp, men det er visstnok på egne premisser hun gjør det................

Hans far og stemor bor i åzlå, men hadde nok passet masse hvis de bodde her! De har vært barnevakt en gang, og det syntes de var kjempestas!

Og mamman min har aldri passet....

Pappa eksisterer nesten ikke for Tups.

Stemte annet jeg. Mine foreldre bor langt unna, pappa ca 5 timer unna og mamma bor i Halden. De hadde nok stillt opp som barnevakt hadde de bodd nært.

Sambos foreldre stiller ikke opp, er knapt nok på besøk, og det tar dem 10 minutter å kjøre hit og de kjører stort sett forbi hver dag når de er på butikken. Men å stikke oppom å hilse på barnebarnet sitt det er vanskelig det, de må jo hjem å lage middag og så har de jo hunden som unnskyldning[&:] 

Stemmte annet

Vi bor jo ´langt fra mine og hans foreldre, men tror nok hadde vi bodd nærmere mine eller hans foreldre ville de stilt opp ja[:)]

Stemte "Annet", jeg.. Begge sider stiller sikkert opp hvis vi spör, men vi har ikke hatt behov for barnevakt ennå. Kun en gang da vi skulle på legevakten, men da var det söstra til mannen min som passet henne.

Mamma stiller veldig gjerne opp og får lov, svigers maser noe irriterende vannvittig mye konstant, men jeg stoler ikke helt på de! Og pappa er utelukket! Liker ikke kjerringa hans, og han har for svakt hjerte til å holde tempo med en aktiv liten gutt! Så jeg stemte annet jeg[:D]

måtte stemme annet..pga vi bor langt fra all familie...så har ikke så mye hjelp[:(][:(]

klare sjøl vi[:D]

mamma og stefadern stiller opp kjempemasse! de passer han om jeg er i stallen når francis er på jobb.
pappa hadde stilt opp 1000% om han hadde fått opplevd leon.

hans foreldre ser han om jeg er på shopping.

Begge stiller opp, min svigermor bruker jeg mest da hun kjenner dem best,  og deres rutiner.
Og er veldig, veldig flink med dem.

Tja, hva skal jeg si.

De er interesserte og skulle nok ønske at de så Birk mer, men
Min mor bor i nord Norge
Min far bor i Spania
Mortens mor bor i Telemark
Mortens far bor i Bærum

[8|] så det er vel grunnen til at det blir litt begrenset

tok annet eg.. foreldrene hans stiller opp og passer gjerne Sofie de. Pappa'n min hadde nok stilt opp han også, men han bor 3 timer unna, så da blir det litt vanskeligere... men han kommer ofte på besøk da [:D]

Begge sider stiller opp. Men vi har ikke hatt så mye pass, heller ikke behov for det. Anna enn ett par timer hadde vært veldig ønskelig så man fikk kjørt litt boss, pusset opp litt, tatt en moatur/shopping osv. Men er ikke alltid like enkelt med pass, mamma har jo 7 barnebarn, og alle bor i samme bygd, så føler at hun ikke er så ivrig som jeg skulle ønske på å passe Amalie.. Får liksom bare OK, til svar når jeg spør. Så hun hjelper jo til da, men nesten så jeg får dårlig samvittighet for å spør[8D] hehe.
Svigers bor en time unna nesten,så er jo begrenset. Snuppa har ikke vært på overnatting siden hun var 3 mnd, da oppe hos mamma, så om svigers passer natter de over her (skjedd 1 gang). Så de er veldig snille sånn sett[:)] Men hadde de bodd litt nærmere hadde de nok tatt henne for oss for alle de små ærender vi har, eller om vi bare kunne tenkt oss å pusse opp ett rom i huset sammen liksom. Men de flyttet jo dit for ett par år siden liksom, så de kommer nok ikke tilbake[&o]

Ble visst langt..

Back
Topp