Stille?

1rosa+spire?

Glad i forumet
Så utrolig stille det er her inne. Er vel ikke så mange som er gravide her kansje? Eller vil dere ikke være aktive iden det er så tidlig enda?

synes også det er veldig stille her.. så eg e ofte inne på FS eg [8D]
vi får lage liv her eg og du då [;)]

Stemmer det, jeg avventer situasjonen litt...går å venter på at enten det ene eller det andre skal skje...hmm [:)]

Hehe jeg vil jo bli kjent med dere her inne:D ikke så lett når jeg selv vil være hemmelig fram til tidlig ul i alle fall...

men kan jo si litt da.

snart 24 år
gifter meg våren 2011
ingen barn fra før
prøvd i snart 4 år å bli gravid
bor i østfold

håper ingen kjenner meg igjen nå da haha

ORIGINAL: Hemmelig gravid

Hehe jeg vil jo bli kjent med dere her inne:D ikke så lett når jeg selv vil være hemmelig fram til tidlig ul i alle fall...

men kan jo si litt da.

snart 24 år
gifter meg våren 2011
ingen barn fra før
prøvd i snart 4 år å bli gravid
bor i østfold

håper ingen kjenner meg igjen nå da haha

da er vi to.. eg vil også bli kjent med folka her inne.. :)

så koselig at du skal gifte deg da [:D]

Lager gjerne liv å røre! Men siden alle andre er stille har jeg tenkt at det kansje var best å vente litt.
Men da er det jo bare å fyre løs da :-)

ORIGINAL: Tingeling87

Lager gjerne liv å røre! Men siden alle andre er stille har jeg tenkt at det kansje var best å vente litt.
Men da er det jo bare å fyre løs da :-)

JAAAAAAAAA[:D][:D][:D] Elsker å prate og taste her inne hihi... har jo et annet nick oxo.... men kommer ikke til å bruke det på en stund hehe... vente i 4 uker til så. kansje jeg kommer ut av skapet[:D]

da får vi lage liv her da [:D] er ikke annet å gjøre vettu, kanskje vi klarer og oppfordre de andre til og joine oss [:D]

Ja det hadde jo bare vært såååååå supert:D hehe

Vi får ta og lure de til å bli meg aktive hehe.
vi er jo alle tidlig i svangerskapet enda! men vi kan jo taste med hverandre fordet? noe jeg syntes i alle fall...

Har også lyst til å prate mer og være mer "privat", men ettersom ikke jeg heller vil bli gjenkjent, så holder jeg meg litt på sidelinjen, og kommenterer det som ikke er avslørende;) Meeeen, jeg kommer sterkt tilbake! Er jo kjempegøy med et forum som dette, og har veldig lyst til å bli kjent med alle dere:)

Men dere - hvordan får dere til disse bildene og de fine "nedtellingslinjene"?

Hei... =)
Vi sitter sikkert alle sammen og avventer litt, spente på hva fremtiden bringer.. =)
Noen som har begynt å slite med kvalme eller andre ting enda?

Hittil merker ikke jeg noe iallfall, men kommer vel,...

=)

har ikke kjent noen kvalme, men blir ekstremt svimmel om jeg ikke får i meg mat ca annen hver time... Slitsomt, men tenker det er noe bedre enn å være kvalm! Og for ikke å snakke om trettheten... zzz[;)]

Jeg avventer litt selv jeg. Selv om jeg har fått supersvake streker på testen, så klarer jeg liksom ikke helt tro på dette enda.

Forumet er vel ikke halveis fylt opp enda[:)] De fleste jobber, eller er opptatt på dagtid.
I tillegg føler jeg selv at jeg er litt tilbaketrukken enda, pga erfaring av tidligere SA'er, men jeg kommer nok sterk senere om alt går bra[;)]

litt forsiktig siden jeg har litt blødninger[:'(] men har foreløpig menstermin 1.nov.
er 26 år. har samboer og 2 barn, og er fra østlandet:) detter avslører vel ikke for mye[:D]

Joine dokker på å lage litt liv hær [:)] det trengs.. Men de fleste vil vel holde sæ litt te sia, sidn vi alle e tidlig ute i svangerskape.. Men skade ikke å prate i lag[:D] Æ har presantert mæ på den ene tråden, men æ e værtfall 19, gravid for 4 gang.. (å nu ska d gå bra[:D]) har kjærest å har vært me han sidn æ va 14.. Vi glæde oss vældi te å få en litn en.. Å det blir spennanes å dele det me familien.. for det har vi næmli enda ikke gjort..[:'(]Hehe[:D] mange som har delt det me familien??

Nei, har ikke delt med familien. Alt for tidlig. Er jo ikke sikkert det går bra denne gangen heller, så venter til det har gått 12 uker, hvis vi klarer å vente [:)]

Vi har sakt det til noen få pers. men ingen i fam hehe

Godt æ ikke e den eneste som vil vente..[:)] Men det e jo kjæmpe vanskelig å holde sæ.. Men prøve så godt æ kan.. Hehe [:D] E jo så gla.. [:D]

hehe ja. har en følelse av at det lyser gravid av hele meg når jeg går rundt blandt folk hehehe

Back
Topp