stille...

lena

Elsker forumet
hei alle som har termin i november...syntes det er litt stille her inne for tiden...ingen som har noe nytt å fortelle...
foresten..noen her som vet hvor mye en ul koster om man tar det uten om det vanlige..har lyst til å vite hvilket kjønn vi får se...men de kunne ikke se det på rutine ul...
klem[:)]
 
ja du sier noe....er barnet ditt urolig om kvelden/natten?det er mitt..vet snart ikke hvordan jeg skal ligge!
klems[:)]
 
har ikke merket så mye til ryggsmertene..men jeg merker jo det at jeg ikke har sovet så godt på nettene..kan nok være at du ligger å annspenner deg litt om natten..at det er det som er grunnen..eller at du har litt ubegag med madrassen...somsagt så krever kroppen litt mer enn vanlig vet jeg...
klem
 
det må jeg si meg enig i...kan ikke gjøre som før nei,er ikke like tølig lenger...men vi får trøste oss med det..nå går det bare oppover og så stopper det..da er vi tilbake til oss gamle jeg...vi skal være glade vi slipper alt peset på den varmeste sommeren...[:)]
klem
 
Hei, kommer inn her jeg også. Kjekt å snakke med andre som er noenlunde like langt på vei og begynner å bli noen kilo ekstra[;)]
Må si meg enig i mye av det dere skriver. Det merkelige er at noen dager har jeg så mye energi at jeg kunne endevendt hele huset. Skjønner ikke hvor det kommer ifra. Men det er bedre enn å være dårlig og slapp. Koser meg med magen, men gleder meg ihjel til vesla kommer til verden.
Har dere barn fra før? Jeg har ei jente på snart 3 år.
 
Hei Lena!

Privat UL koster mellom kr 700-1000 avhengig av hvor du tar det. Er da vanligvis 3D (bilder) samt 4D (film) som er inkludert i prisen og kan høyt anbefales! [:D]
 
hei. mor til maja..
ja du sier noe..har oxo lurt på hvor energien kommer fra noen ganger...
jeg har ett barn fra før..ei jente på 6 år...
hei zandra.
takker for det...så får jeg se hva jeg får rotet meg til etterhvert...
klem[:)]
 
Hei Lena83. Har også jente fra før og nå venter vi ei til. Har vært på loftet oh hentet alle babyklærne fra forrige gang. Det var så kjekt og litt deilig å tenke på at vi slipper å kjøpe ny garderobe( har nesten bare rosa og røde klær[:D]). Blir spennende å se hva du får.

Hei Bagheera. Høres ut som om vi har hatt det helt motsatt. Jeg orket nemlig ingenting i begynnelsen av svangerskapet og ville helst bare ligge i sengen og sove meg igjennom hele greia. Gleder meg ihjel til å få en liten bebis. Får trøste oss med at det er "bare" 15 uker igjen[:)]
 
Utrolig sliten om dagen, men det er ikke babyen. Han leker vann aerobic inni meg......
Gleder meg sånn til en 29.Aug, da skal vi på Majorstuaklinikken og ta 3d ultralyd. Får med bilder+dvd av barnet[:)]
 
Back
Topp