Er veldig stille her, kanskje litt mere aktivitet på Skjult, så lurer litt på hvor mange som fortsatt ikke har tilgang? Vå må jo få resten av dere inn der også, så det blir litt mere liv for dere å

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Føles sterkt og stort å være del av en mammagjeng som går gravide rundt om i landet! Jeg føler meg ufattelig takknemlig for graviditeten og klarer nesten ikke å tenke på noe annet! Mange gode tanker fra Vestfold 
Det skjønner jeg så godtTenker mye på den varme mottakelsen jeg fikk her på forumet- TAKKFøles sterkt og stort å være del av en mammagjeng som går gravide rundt om i landet! Jeg føler meg ufattelig takknemlig for graviditeten og klarer nesten ikke å tenke på noe annet! Mange gode tanker fra Vestfold
![]()
Vi alle bærer på små vidunderlige mirakler! Er så uendelig glad for at jeg får oppleve denne reisen igjen. For det er ikke bare bare å bli gravid. Vi må få deg inn på skjult også, så vi kan bli enda bedre kjent med deg Ja, har vært det en stund. Du har jo oppfylt kravene til å komme inn. Tar og setter deg opp jeg, så blir du godkjent snartEr skjult oppe å går? Hvordan finner man det?
Står herHvordan får man godkjent kravene til å være med i skjult gruppe?
Hvordan vet man hvor mange innlegg man har skrevet?Står her
Hei!
Her kan du lese informasjon om den skjulte gruppen, og hvordan du får tilgang. Vennligst les hele tråden før du stiller spørsmål
Februar 2026 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:
Se her hvordan du lager ett eget nick
- Du må ha laget deg et nick
Terminlisten til gruppen finner du her
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
- Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 2 uker.
- Ved...
- Forumansvarlig
- Svar: 1
- Forum: Februar 2026
Må søke, jeg søkte på deg og du har 29. Mangler litt tilHvordan vet man hvor mange innlegg man har skrevet?
Ja, skal legge deg til så får du tilgang snartfyller jeg kravene for å komme inn i den siden?

Enig i at det er litt stille, men jobber med å skrive flere innlegg så jeg kan bli med i skjultkommer ikke på så mye å skrive da ting jeg tenker på stort sett er skravlet om
![]()
Dere får kaste dere på lekene, så kommer dere fort til 50Har også plan om å bli med i skjult, men mangler noen innlegg før den tid. Får fylle på jevnlig på de trådene man kan skrive litt i hver dag

Skjult?Er veldig stille her, kanskje litt mere aktivitet på Skjult, så lurer litt på hvor mange som fortsatt ikke har tilgang? Vå må jo få resten av dere inn der også, så det blir litt mere liv for dere å![]()
![]()
Uff, håper virkelig at formen blir bedreHelt ærlig så har jeg vært i utrolig dårlig form
Graviditeten har føltes hittil ut som tortur og fengsel, og det finnes veldig få gleder. Det var heldigvis en opptur med ultralyd i uke 12-13, og man så at alt var bra så langt. Men nå er man i uke 15, går på full dose xonvea og likevel fungerer man faktisk ikke
Når man er vant til å ha masse kapasitet både på jobb og privat, også ligger man der og har 5% - så hviler man mens man håper på at i morgen blir det sikkert bedre, og det gjør det jo, bare den dagen har ikke kommet enda
Kjenner og på hvor lite forståelse enkelte kan vise, samtidig som andre støtter veldig. Alle råd og meninger er gitt i beste mening, så jeg prøver virkelig å huske på det. Men klarer virkelig ikke å unngå å nesten sprekke innvendig når enkelte bagatelliserer kvalme/utmattelse når de ikke har kjent det på kroppen selv.. Så da minner jeg meg på at det er faktisk bare jeg som vet hvordan jeg føler meg akkurat nå, og jeg har aldri vært hypokonder, er ikke hypokonder og sånn jeg føler meg nå er helt reelt, og det har en utløpsdato![]()

Tenker at så lenge du er aktiv i løpet av uken så burde det gå greit. Ikke alle som kan være på hverdag. Skal jo ikke være et tids press, det blir jo bare stressOm eg gjorde det riktig når eg søkte på kor mange innlegg eg hadde, så manglar eg også nokon før eg er oppe i 50... men er ikkje alltid like flink å sjekke innpå kvar dag, så redd eg fort kan miste tilgangen isåfall![]()

Ja, da har du tilgang til en del av det forumet her som kun de med tilgang kan lese og skrive. Så da har vi en hemmelig del av forumet kun for oss som ingen andre kan seSkjult?