Stille

jealie26

Gift med forumet
Her var det jammen stille en lørdagskveld...hehe...har maimammaene begynt å leve livet alt? [;)] Var på grillfest i stad vi, og det var jammen trasig å reise hjem derfra....men men, er litt tidlig å ha barnevakt allerede..hadde gått hvis det enten var mamma eller svigermor, for et par timer, men begge de er langt vekk denne helgen..sukk...

Hehe.. vell..har jo IKKE liv enda da.. hehe.. Hun er bare kjempe oppmerksom syk.. men nå sover hun[:D] gjør dere på da?

Jeg også.. Julie sover, men det er vel tid for mat snart[;)]  Satt akkurat og tenkte på at jeg har det ypperlig i grunnen. Bare uvant å ha noen å ta hensyn til 24/7. Men er heller hjemme med henne enn å gå ut på byen, for å si det sånn[;)] Vi gikk mye ut før vi fikk henne, men det er ikke et savn for meg, ennå hvertfall[8D]  Lever vel i den bobla/ lykkerusen ennå jeg[:D][:D]

Her har det vært skriking i et par timer... Begynner å bli sliten nå ja [8D] Han holder på å sovne nå så da skal jeg også køye snart! Har besøk av mamma så hun har vært god å ha for å avlaste litt [;)]

Vesla har vert ganske urolig i kveld - men mannen og jeg har iallefall fått se filmen "Alt for Egil" på tv2 i kveld[:)]

Matilde har vært veldig urolig i ettermiddag/kveld... også surrehodet meg da som ikke helt husker hva jeg har spist for noe 'feil' nå... [:)]
Stakkars liten... skrek og skrek seg helt svett og kroppen stiv som en stokk. Men så fikk hun prompa og rapa litt, fikk et bad pupp og ned i vogna.. så nå endelig har hun roa seg... [:)] hun er nok trøtt nå! [;)]

Fytti, denne kvelden endte på legevakten. Lille tulla mi kastet opp så voldsomt i hele kveld, kavet etter pusten og vært utrolig slapp. Ringte dit for å høre hva det evt kunne være, så ba de meg komme bort..så var jo der jeg da...var helt fortvilet. Tror ikke det er noe galt. hun har tatt litt pupp igjen nå for litt siden, brystene mine er jo helt sprengt, hun har ikke spist fra de siden kl 16 i dag. Og siste måltidet fikk hun fra flaske kl 19, stakkar jenta mi...får helt vondt i meg når hun ikke har det bra jeg....

Back
Topp