Stille

marutt

Glad i forumet
her i dag! ;p

Dere kan jo ønske meg god tur, siden jeg drar til Tyrkia i morgen :))
 
haha du er lite slem da! Kommer her å frister oss med at du skal på ferie og greier!:p
Håper dere får en din tur, blir nok deilig med litt sol og varme kan jeg tenke meg!:D
 
Hahaha, fristelsen ble for stor ;) Det blir så deilig! Nå venter snart to skoleår med rævva økonomi, så vi får nyte ferien til det fulle :) Ha en fin uke Lykkesrus!
 
Takk takk! Turen har vært helt strålende! Oscar har vært storfornøyd hele uka, bortsett fra nedstigningen med flyet når vi skulle dit, da fikk han litt vondt i ørene. Tilbake sov han godt :) Det har vært 26-30 grader, og det var helt topp temp for mini :) Ingen fare å reise med småttis! Har dere hatt ei fin uke?
 

Takk takk! Turen har vært helt strålende! Oscar har vært storfornøyd hele uka, bortsett fra nedstigningen med flyet når vi skulle dit, da fikk han litt vondt i ørene. Tilbake sov han godt :) Det har vært 26-30 grader, og det var helt topp temp for mini :) Ingen fare å reise med småttis! Har dere hatt ei fin uke?
Hørtes deilig ut;) Heldiggrisen!
 
Her går tiden utrolig fort. Ikke at mini har så rask motorisk utvikling, men mammaen har nok å gjøre. Nye rutiner måtte inn når søvnen ble snudd på, og så er det snart tid for ferie og deretter tilbake på jobb for meg.
 
Hjelppp nå har jeg bestillt fly billett til lillegutt og meg, lengste flyet til usa er 8,5 timer! Blir spennende!
 
Back
Topp