stille.....

Haha, driver de å tuller litt.
Her er min samboer strengere en meg. 1900 er han i seng med han, med meg tar det litt lenger tid :p
Åjaada, gjett hvem som måtte ta over til slutt?:p men ho velvet med stolen istad og fikk foten i klem under. Ho hadde veldig vondt og vil ikke gå på beinet. Visstnok derfor det ble seint:) jeg som er strengest med leggetider her:p
 
Åjaada, gjett hvem som måtte ta over til slutt?:p men ho velvet med stolen istad og fikk foten i klem under. Ho hadde veldig vondt og vil ikke gå på beinet. Visstnok derfor det ble seint:) jeg som er strengest med leggetider her:p

Haha!! Hun kan virkerlig snurre far rundt lille fingeren :p
Håper beinet er bra til i morgen da :)
 
Det er jo utrolig bra!:D Heldige dere har vært i forhold til søvn!
Ja har det. Men hu sov ikke normalt på dagen før je byttet til sportsdelen på ny året da..... før det var det håpløst. . Men på natta har a neste støtt vært grei.
 
Er jo så teit. Små barn er jo ikke de mest tålmodige:confused:

og det er kjempe irriterende, for er det misstanke om brudd veit jo alle at de må å på det andre sykehuset, men vi må innom sykehuset som har legevakta vi hører under uansett..... snakker om dobbelt så lang tid.... og ikke minst dobbelt så dyrt for oss voksne :p
 
og det er kjempe irriterende, for er det misstanke om brudd veit jo alle at de må å på det andre sykehuset, men vi må innom sykehuset som har legevakta vi hører under uansett..... snakker om dobbelt så lang tid.... og ikke minst dobbelt så dyrt for oss voksne :p
Nettopp, akkurat slik er det her også! Er 45 min og kjøre til dit vi må etterpå og:(
 
Back
Topp