Stille...

Maybs

Elsker forumet
her va da... alle nok å styre med... ? Ej skulle igrunn gjort masse ej med men lysta å energien ekje helt på topp... [8D][8|][:-] Kanskje ej må leige hushjelp snart [8D]

stille ja[:D][:D][:D]
e har vært flink og vaska opp no... hehe. gleda me t vi får oppvaskmaskin, en gang i fremtiden[8|][8|][8|]
har tom vaska og kokt ullinnleggene mine... hehe.. dagens bragd...

ORIGINAL: LilleMag

Vi får oppvaskmaskin i dag[:D][:D][:D][:D]

Derfor har jeg sendt bort sander så jeg får rydda skikkelig plass og få gjort litt husarbeid i dag[:(]
men nå sitter jeg bare her[8D] og VENTER i hylende glede på den sterkt savnede oppvaskmaskinen som kommer klokka 3!!!
og venter på den lille prinsen min såklart[&o]

ALDRI MER OPPVASK!!!!!

noen som har d[&:][&:][&:][&:][&:][&:]

hehe

ORIGINAL: Gabriela

e har vært flink og vaska opp no... hehe. gleda me t vi får oppvaskmaskin, en gang i fremtiden[8|][8|][8|]

Oss he heldigvis oppvaskmaskin...hadde oss ikkje hatt det, hjelp, [:-] ser før mej den haugen med fat og glass..
som aldri minka.. [8D][:)]

ORIGINAL: Maybs

ORIGINAL: Gabriela

Oss he heldigvis oppvaskmaskin...hadde oss ikkje hatt det, hjelp, [:-] ser før mej den haugen med fat og glass..
som aldri minka.. [8D][:)]

hoho... den haugen ser e også for me[:D][:D]
ser no bare hvor det kan hope seg opp når det bare er meg og kurt også.... hehe...

før i tiden klarte de seg uten oppvaskmaskin, må si jeg er imponert over at de klarte seg så fint[:)][:)][:)]

meeeeen, nå lever vi i 2007[;)][;)] og det er jeg veldig glad for... hehe

Back
Topp