Stille stille...

Juzzy

Blir kjent med forumet
Synes det er veldig stille her inne for tiden, ikke noe action i det hele tatt, ingen som føder eller noe som skjer... hmmmm....

Dere må oppdatere oss etterhvert som noe skjer!! [;)]

Og legg gjerne inn nye innlegg med nye tema, så er det litt lettere å holde oversikten over alle diskusjonene.......

Stå på og skriv i vei!! De fleste begynner jo å nærme seg permisjonstid nå!!

KOZEKOZ!!

Jeg begynte permisjonen min på fredag.. ¨Så "fri" året er begynt for min del..

Men det er sikkert ikke dumt å lage litt nye tråder.. begynner å bli ganske mange sider på enkelte av trådene nå..[:D]

[:D][:D][:D] Viser jo bare at vi har brukt forumet!!!!

Har ikke mer enn nesten 70 jeg.. Har en del å skrive før jeg tar deg igjen da.. hehe[:D]

Synes det er artig å skrive her inne eg.. dele erfaringer osv.. Håper vi klarer det etter fødselen og!!!

Da må vi få inn baby bilder og!!!!!!!!

William må få være med vettu!!! Er bare koselig det!!!

Jeg har meg en tur innpå her minimum en gang daglig.. spørs hvor mye tid vi fpr når de små kommer, men frem til det, er det bare til å fortsette å skrive!!!

Så flink han er [;)]!!

Ja, det er positivt å se at vi bruker forumet, men det blir litt mange sider på enkelte, så det er litt vanskelig å holde tråden av og til... Det var jo bare et tips, så blir det lettere å følge med!! [&:]

Vi må prøve å få ut noen bilder også ja!! [:)]

ORIGINAL: toveli6

Vi er litt ensomme vi OKTOBER mammaene......
En uke igjen til permisjonen min, ikke det at jeg merker noen forskjell, har jo vært sykemeldt siden april[&o][&o][&o]

Er det rart at jeg er RASTLØØØØØØØØØS

KOZKOZ[;)]

Jeg er også VEEEELDIG rastløs.... PUH....
Har ikke lyst å legge meg, får bare krampe i hoftene av å ligge. Slitsomt..

Ja, ordentlig vondt er det. I dag fikk jeg ligge å slappe av litt, for jeg hadde faktisk ikke vondt noe sted!!! [:D]

Det var faktisk UTROLIG deilig!!!!!!

Håper det kommer flere sånne netter, så får jeg sovet litt.. hehe.... [&:]

Det blir fort litt slitsomt ja.... Føler med deg!! Veslefrøken pleier å ligge å sparke meg i magen hvis hun sover i samme seng, så det unngår jeg mest mulig... hehe...[;)]

Har faktisk sovet ganske bra i natt også.. Lurer på hva som skjer???? Jeg blir jo litt forundret når jeg plutselig ikke har særlig vondt lenger, bare bekkenet som er litt slitsomt... Kanskje det er stille før stormen??????? [8|] (håpe håpe....)

Synd du bor så langt unna, ellers kunne du også være med å møtes. Det er så mange fra bergen her inne!

Back
Topp