stille lørdag.. :)

Den har jeg så lyst til å se! Tror ikke jeg får med meg sambo så må vel høre med noen venninner. Men venter til desember :)

Synes desember fyker så fort avgårde jeg.
Så det å begynne desemberkosen såvidt nå gjør meg ingen ting.

Tenkte å begynne å lage julekortene nå snart også.
Tenne lys og finne frem pepperkaker og gløgg mens vi lager julekort og til/fra - lapper :D

Synes desember fyker så fort avgårde jeg.
Så det å begynne desemberkosen såvidt nå gjør meg ingen ting.

Tenkte å begynne å lage julekortene nå snart også.
Tenne lys og finne frem pepperkaker og gløgg mens vi lager julekort og til/fra - lapper :D

Har forsåvidt begynt litt jeg også, er så mye koseligere når man har gooood tid! Men julegavene henger vi etter med...er vel bare å komme i gang! :)

Skulle jo strikke så mange gaver i år, men etter at permisjonen var over har livet blitt litt mer hektisk enn jeg tenkte meg...neste år begynner jeg TIDLIG!! (Har jo ikke sagt DET før liksom...) :D

Har forsåvidt begynt litt jeg også, er så mye koseligere når man har gooood tid! Men julegavene henger vi etter med...er vel bare å komme i gang! :)

Skulle jo strikke så mange gaver i år, men etter at permisjonen var over har livet blitt litt mer hektisk enn jeg tenkte meg...neste år begynner jeg TIDLIG!! (Har jo ikke sagt DET før liksom...) :D

Hihi.
Nei det sier vi vel hvert år...... :p
Jeg begynner som regel å handle lulegaver i januar jeg når vi drar over dammen til London på januar-salg :p
Men det er alltid noen vi ikke har funnet noe til der.
Så vi må alltid stress-handle litt i desember også.....

11 august :) hehe..
Sånn e d når en flytter til et anna fylke pga du finner verdens finaste der <3 :)
Ja ho jobbe som ambulansearbeider, så jobber en del i helgene og vi planlegger å ha maraton på de gamle filmene først ;) hehe :D

11 august :) hehe..
Sånn e d når en flytter til et anna fylke pga du finner verdens finaste der <3 :)
Ja ho jobbe som ambulansearbeider, så jobber en del i helgene og vi planlegger å ha maraton på de gamle filmene først ;) hehe :D

Men det er jo leeeenge siden.
Skjønner godt du gleder deg da. :D
Og gratulerer som FRUE ♥

Hehe ja d e ganske lenge siden :)
Takk for det, føles ganske rart enda når eg er f.eks på legekontoret og de sier d nye etternavnet mitt og eg ikkje reagerer med en gang :P

Back
Topp