stille lørdag.. :)

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Har alle en fin helg? Her er d en stille og litt kjedelig helg..:P
Vært sjukemeldt siden onsdag så eg kjede meg vel litt kan en si :)
Noen som vil skravle?? :)

Hei! :-)

Jeg er også sykmeldt (av andre grunner). Skal være hjemme neste uke også, før jeg mest sannsylig går tilbake til jobb. Håper dagene vil gå litt fortere da!

Også er vi like langt på vei! :-) :-) :-)

Eg skal prøve meg på jobb igjen på mandag eg :) men vet ikkje om eg klarer å være der så lenge for sliter med ryggen allerede :P
Har du mange symptomer? :)

Er også sykemeldt (pga foten)..
nå sitter jeg å leker med gutten.. Venter på mannen som snart kommer hjem. Da skal jeg legge meg nedpå litt., er så trøtt.. :p

Eg skal prøve meg på jobb igjen på mandag eg :) men vet ikkje om eg klarer å være der så lenge for sliter med ryggen allerede :p
Har du mange symptomer? :)

Håper det går bra på jobb imorgen da! :-)
Så rart, jeg har også begynt å merke det i ryggen idag!
Føler meg stiv og støl nesten. På morgenen føltes jeg øm i hofta også,ved brå bevegelse, men det har gått over igjen! Bare ryggen som er litt sliten nå.

Symptomene mine nå er:
- veldig trøtt
- tung i hodet
- litt humørsvigninger
- tissetrengt om natten
- oppblåst

Hva med deg?

Eg e kvalmen, og konstant sulten føler eg :P
I dag måtte eg faktisk stå opp klokken 8 for å spise frokost d romlet sånn i magen..:P
Og så e d ryggen då og disse berømte melonene off.. de trenger virkelig ikkje å bli større!! :P
Ja og så trøtt selvsagt.. hadde en formiddagslur og no lure eg på om eg ska ha meg en ettermiddagslur og! hihi :)

Hvis ikkje jobben tilrettelegger nok så ska legen sjukemelde meg frem til juli...:/
Eg kjøre lastebil så har en veldig tung jobb så klarer nok ikkje å være der helt frem til permisjonstart uansett! :P

Håper kvalmen går fort over da! Hjelper det å spise, eller blir det bare verre?
Jeg var veldig sulten et par dager, men nå er det litt bedre.
Her er det ingen meloner ennå, men det var det ikke sist heller. Ikke før melken kom! Da fikk jeg meloner over natten husker jeg. Det var vondt.

Veldig spent på hvordan denne graviditeten blir i forhold til den andre.

Håper jobben tilrettelegger for deg. Ellers blir vel dagene lange, om man bare går hjemme. Ikke bare bare.
Høres veldig deilig ut med noen høneblunder!

Jeg er også sykemeldt, men fra skolen.. veldig dårlig i ryggen. Har ikke noe å gjøre m graviditeten.. gikk tur i sta, for er jo bra å bevege seg, men det ble nok for lang tur... ble enda stivere enn hva jeg var, føltes ut som jeg hadde en murstein m kniver i ryggen, og to tømmerstokker til bein.. så nå ligger jeg i senga, mens gubben lager pizza.. mmmm :-)

Jeg er også sykemeldt, men fra skolen.. veldig dårlig i ryggen. Har ikke noe å gjøre m graviditeten.. gikk tur i sta, for er jo bra å bevege seg, men det ble nok for lang tur... ble enda stivere enn hva jeg var, føltes ut som jeg hadde en murstein m kniver i ryggen, og to tømmerstokker til bein.. så nå ligger jeg i senga, mens gubben lager pizza.. mmmm :)

Ønsker deg god bedring, og håper ryggen blir bedre snart! :-)
Snill mann du har da, som lager pizza til deg. Kose deg masse med maten! :-)

Tenkte å gå en liten tur ut nå jeg. Trenger frisk luft nå! :-)

Ja for meg hjelper det å spise :) med meloner så mener eg at eg har det fra før av så trenger ikkje større :P
Ja dagene blir nok lange hvis eg blir sjukemeldt, men då kan eg jo reise på besøk til mor mi og far min og venner eg har der oppe i Hordaland :)

Uff.. hørtes ikkje noe godt ut Såpebobla! Håper d blir bedre fort :) Har vært å gått tur hver dag eg og, men har ikkje hjulpet noe særlig på ryggen.. men det hjelper ikkje å ligge/sitte i sofaen hele dagen heller så ;)

en litt rolig og akkurat passe lørdag.
skal ha noe familiebesøk i mårra for å "feire" gubben.
så nå sitter jeg å ser på gubben støvsuger, bekkenet mitt har vært helt pyton i dag... :(
kjenner det blir litt bedre når jeg slapper av, så det blir ståenes på menyen hele helga!

Vi har en gutt i besøkshjem denne helgen, vert hos mamma å fortalt nyheten :-) i morgen skal vi til svigers og fortelle de :-) koslig helg..
Så bare tripper og venter jeg til mandag og UL <3 og GRUER meg til eksamen onsdag :-( den første av 4 :-/

så kjedeligt med bekkenet då N'tæll, høres ikkje noe godt ut..

Skjønner at du gleder deg til UL Søko :) har ikkje fått sumla meg til å bestille time til det enda eg.. :)

Stille og rolig lørdagskveld på meg også, mann og hund bortreist og lillegutt sover. Det er vel egentlig eneste grunnen til at jeg har tid til BV ;)

Legger meg nok tidlig, for lillegutt våkner stadig tidligere om morgenen...rundt halv seks i dag! Så da var det bare å stå opp, for han skulle IKKE ligge å kose med mamma! Da han sov duppen i dag var vi ute på vift så fikk ikke slitt sofaen da heller...

Men sambo har lovet meg å ta lilegutt neste helg, så da får jeg soooooveeeee leeeengeeeeee :D

kjenner jeg ikke skal klage for mye når jeg leser innlegget ditt *vileja*...
har ei frøken som kom kl 07, men hun er så stor at jeg kan sette på en film,
og så koser hun seg under teppet i 1,5time, før hun krever vi skal stå opp :)

Kjenner jeg er heldig som har "store" barn.
Men jeg er like trøtt selv om jeg sover til jeg våkner av meg selv....
Ettermiddagskvilen den MÅ jeg ha :p

Denne helga er det total avslapping.
Skikkelig sofa-dyr i dag.
i morgen skal vi på kino, jeg snuppa og gullet.
Vi skal på "Reisen til Julestjernen", kanskje komme i litt julestemning også :D

Ååh.. d hørtes kjekt ut med kino..!! Eg har så lyst å reise å se den nye twilight filmen på kino eg.. men må vente på at veninnen min e klar til å være med ;) hehe
Eg glede meg til neste helg eg, for då kommer mamman min på besøk :)
Har ikkje sett ho siden bryllupet mitt :)

kjenner jeg ikke skal klage for mye når jeg leser innlegget ditt *vileja*...
har ei frøken som kom kl 07, men hun er så stor at jeg kan sette på en film,
og så koser hun seg under teppet i 1,5time, før hun krever vi skal stå opp :)

Det normale er halv 7-7 men de siste dagene har han våknet før 6! Normalt ligger vi en times tid i senga å koser i helgene, men ikke i dag nei...men han har vært blid som ei sol og veldig kosete i hele dag, så skal ikke klage for mye! :)

Kjenner jeg er heldig som har "store" barn.
Men jeg er like trøtt selv om jeg sover til jeg våkner av meg selv....
Ettermiddagskvilen den MÅ jeg ha :p

Denne helga er det total avslapping.
Skikkelig sofa-dyr i dag.
i morgen skal vi på kino, jeg snuppa og gullet.
Vi skal på "Reisen til Julestjernen", kanskje komme i litt julestemning også :D

Den har jeg så lyst til å se! Tror ikke jeg får med meg sambo så må vel høre med noen venninner. Men venter til desember :)

Ååh.. d hørtes kjekt ut med kino..!! Eg har så lyst å reise å se den nye twilight filmen på kino eg.. men må vente på at veninnen min e klar til å være med ;) hehe
Eg glede meg til neste helg eg, for då kommer mamman min på besøk :)
Har ikkje sett ho siden bryllupet mitt :)
Hvor lenge siden er det du har sett mammen?
Håper du får venninna di med deg snart da

Back
Topp