Stille klokken

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Nå er det jo ikke så veldig lenge til vi skal stille klokka. Siden den stilles tilbake så frykter jeg at mini skal begynne å våkne kl 6 (grøss).

Gjør dere noen forberedelser i forkant? Feks forskyver legge tiden litt hver dag? Eller tenker dere bare at det går seg til?

Her blir han sikkert å våkne 5 da... :o her våkner han til samme tid uansett hvor tidlig/seint han legges, så tenker det bare må gå seg til over noen dager når den tiden kommer.

Uff ikke si det engangO.o er også redd for det samme.. Vi får bare prøve å forskyve sovetidene på dagtid litt på forhånd ja.. Så regner jeg med alt går av seg selv.

Jeg har pleid å forskyve litt og litt over flere dager. Men så hender det disse ungene har sånn indre klokke uansett når de legges osv. Det ordner seg etterhvert da, men belager meg på noen tidlige morgener :)

Jeg har pleid å forskyve litt og litt over flere dager. Men så hender det disse ungene har sånn indre klokke uansett når de legges osv. Det ordner seg etterhvert da, men belager meg på noen tidlige morgener :)
Her er det i alle fall en indre klokke. Har prøvd å legge han alt fra 17:30 til 21, er morgen mellom 6-7 uansett :p

Hahahahah OMG!!! Da bli jeg å stå opp kl 3!!!??? Oooh loord!! :)) :D

Nei, gjør ingen ting. Det er natt til en søndag vi stiller klokken. Har aldri hatt noe problem med det. Er bare en time :p

Åh, nei. Dette har jeg ikke tenkt på. Jaja, da er der bare å legge seg tidligere selv...

Oi, det har jeg ikke tenkt over en gang! Husker i fjor at det var masse småbarnsmødre som klagde på det. Og nå er jeg plutselig en av dem! Rart og tenke på...
Er ikke redd for at hun skal våkne tidlig, er heller verre med når hun skal legge seg om kvelden.

Er det i morgen vi skal stille klokka?!
Håper for samboers del at det går smertefritt :P kl 0530/06 er tidlig nok i utgangspunktet.

Litt letta :P regner med jeg må stå opp i morgen tidlig :P

Oh no, har helt glemt av klokkestilling.. Kan ikke si jeg gleder meg til å ha en soveklar unge kl 18 og en som er klar for å starte dagen 05-05.30. Iiik! :p

Er ikke før neste helg nei ;) lurer på om jeg skal prøve å forskyve leggetiden 10 min hver dag så når søndag kommer så er vi på normal tid igjen etter stilling. Forhåpentligvis sover hun like mange timer hver natt som hun pleier. Kjipt hvis den indre klokken hennes ikke følger med klokka mi :p

Vi tar det som det kommer.. Håper det går seg til i løpet av noen dager..

Her har hun justert seg selv på forhånd :p Sover plutselig til 9 og sovner nå ca en halvtime senere enn hun gjorde før.

Back
Topp