Stille i desember-klubben?!

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
synes det er veldig stille her jeg...men det er kanskje pga det fine været??jeg har vært ute endel selv, men formen min er ikke så glad i varmen for tiden...men prøver å få gått litt turer og sånn da[:)]
regner det blir mer liv etterhvert som magene vokser og spørsmålene dukker opp da...[8|] ha en fin dag alle desember-jenter[:D]

Enig m dåkk æ å, men har vel my m være å gjør vil æ tru.. Min bedre halvdel blir iallefall rimeli lei å ha m å gjørrå vess æ sett forran datan heile ættermiddan å kveill'n.. [8D]

Skulle gjerne vært her mer jeg[:)] Men dagen flyr med jobbing og tre unger som skal gjøre lekser og trene fotball og håndball[:)] Men titter innom så ofte jeg kan da, er så hyggelig er så[:D]

Jeg er innom her iblant jeg. Men vi trenger flere trådstartere. Lettere å hive seg på å svare enn å starte noe nytt selv. Forsett for dagen - starte nye tråder [:)]

Mye kvalm og oppblåst og travle dager i finværet. Kommer nok veldig sterkt tilbake når været slår om. (Men jeg er ganske mye her inne altså!)

Back
Topp