Stille her???

vet dette kanskje er privat,men ble bare utrolig nysgjerrig? Teip og klitt= auu?
Er dere kjærester eller?

Åhh nei er ikke det, det ville mannen min aldri tilgi om jeg hadde elskerinne.
Det er bare at hun sender så mange overdose klemmer her på forumet og jeg har en litt svaklig klitt.
Ingen spørsmål er for dumme[:D]

Ulemper med stifter også men jeg får se, nå bare henger den og slenger ved knærne.
Hvis du skal sende mere kosing kan du sende mere til den venstre siden? Den er ikke så langt ned som høyre, høyre siden har tatt støyten for overdosen tror jeg.[>:]

mener du klitoris? hva har den med klemming å gjøre? igjen,bare lurer[:D]

vet ikke om dere mener at dere er kåt,men om dere og kjæresten deres skal bli inn the mood.. gå innpå www.erotikknett.no[;)] masse gode noveller som gjør at dere kommer i the mood[:)]

Jeg vet ikke hvordan kosingen til Kleopatra gjør klitten min slappere, men det vel bare at hun har så sterk aura at den påvirker med på et vis når det blir overdoser.
Vi er ikke lesber og vi har menn og vi driver ikke på hverandre asså.

eg forstår,men liksom.. er dere noe mer enn bare her? liksom,siden dere snakker om klitt og kosing?[:)] henger ikke med?[:D]

Kjipt ja[:)] hehe..eg skal til kjæresten min etterpå og kose meg! hehe..er ikke noe gale med det nei[:)]

nei,om dere liksom snakker med hverandre om sex og at dere er kåt på hverandre eller noe sånt? siden kosing og klitt tenkte eg bare det[:)] sikkert helt feil,men fikk inntrykk av det!

Back
Topp