Stille her...

jody

Forelsket i forumet
Får prøve å få til en samtale..

Hvor skal dere reise i sommer?

Jeg skal være hjemme for det meste, men skal en uke til hytta på fidjeland i august (håper det blir fint vær på fjellet den uka).

vet ikke helt enda , har akkurat kommet hjem fra en uke i tunisia , så blir ikke annet enn en tur til danmark eller noe

Heisann :)
joda her blir det nok kjøretur rundt :))) hiihi.. iallefall østlandet også en tur til sverige/danmark..
Skulle egentlig til London men grunnet min tidligere sa og den blod greiene jeg har så er det ikke så trygt å fly for meg så jeg vil ikke utsette meg for noe jeg kan la være [:)]
London kan vi ta en annen gang :)

Jeg og lillesnuppa skal til en dyrepark sammen med ei venninne av meg :0) Lillesnupp elsker dyr så ho kommer til å stooorkose seg.. Ellers blir d bryllup i kristiansand til mitt kjære søskenbarn :0) gleeeeder meg! :D

Det blir nok en tur til dyreparken i kr.sand og bø i telemark[:)]
Bare noen småturer rundt omkring.
Skal til kroatia neste sommer, så da bestemte vi oss for å ikke ta noen sydenferie i år[:)]
Sparer heller, og så er det mye vi styrer med her hjemme som koster penger[:-]
Pengene flyyr!![&:][8D]

Her blir det en tur til Kristiansand. Resier til mandag og blir til fredagen. Kose oss i dyreparken og andre fine ting vi finner på. Så får vi besøk av familien min fra Trondheim uka etterpå. Så da blir det sikkert litt små turer hit og dit når de er her...

Her blir d ikke ferie før til høsten [:)] å da trur jeg d blir til spania el tyrkia [:)]

Back
Topp