Stille her

Syns også det er kjedelig at appen ikke fungerer. Med appen fikk man varsel, og da gikk man inn og svarte. Blir litt mer tiltak nå liksom. Tror mange var mer aktiv med appen. Jeg kan glemme litt bort når jeg ikke får varsel.

Enig! Jeg for heller ikke startet tråder eller lastet opp bilder uten appen.

Enig! Jeg for heller ikke startet tråder eller lastet opp bilder uten appen.
Jeg sliter litt med å forstå meg på nettleseren siden jeg ikke har brukt den før. Syns å multi-quote var lettere med appen, og jeg savner varslene. Syns appen var fin når den fungerte!

Jeg var mer aktiv under prøving enn her inne, brukte en del tid på tempe-tråden, bl.a.
Synes det er synd at appen ikke fungerer, det gjør det litt mer knotete for min del, i hvert fall.
Jeg synes det er mye lukkede spørsmål, ting man svarer på en gang, og da blir det aldri noen diskusjon eller samtale heller.

Ja, det kan du si. Men jeg blir sjokkert over hvordan noen tråder, mener ikke i marsgruppen, utarter seg når det er tema til diskusjon. Noen folk er jo direkte ufine. Mange ganger har jeg meninger som jeg ikke skriver, fordi jeg ikke vil motta hets.

Dumper denne litt :happy: Selv om det er en del aktivitet inne på skjult så bør vi alltid ha litt på åpent også, slik at det er lettere for nye å komme inn, samt at det er litt mer morsomt å sjekke forumet når det skjer ting. Hvis det ikke er veldig privat eller avslørende så kan man jo ordne nye tråder her også ;)

Må si meg skyldig i å kun sjekke forumet på skjult, stort sett. Men marsgruppen har da flest innlegg av alle? :)

Har prøvd å følge opp både her og på skjult, men appen har streika litt i det siste :wtf::wtf:
Jeg var mer aktiv under prøving enn her inne, brukte en del tid på tempe-tråden, bl.a.
Synes det er synd at appen ikke fungerer, det gjør det litt mer knotete for min del, i hvert fall.
Jeg synes det er mye lukkede spørsmål, ting man svarer på en gang, og da blir det aldri noen diskusjon eller samtale heller.
Syns også det er kjedelig at appen ikke fungerer. Med appen fikk man varsel, og da gikk man inn og svarte. Blir litt mer tiltak nå liksom. Tror mange var mer aktiv med appen. Jeg kan glemme litt bort når jeg ikke får varsel.

Appen har ikke streiket. Vi har avviklet og fjernet appen.

Varsler får man nettleser. Det er bare å sette opp innstillingene sine ;)

Dumper denne litt :happy: Selv om det er en del aktivitet inne på skjult så bør vi alltid ha litt på åpent også, slik at det er lettere for nye å komme inn, samt at det er litt mer morsomt å sjekke forumet når det skjer ting. Hvis det ikke er veldig privat eller avslørende så kan man jo ordne nye tråder her også ;)
Dere står selv fritt til å endre på disse reglene selv. Dette står det om i informasjonstråden.

Er lite aktivitet her i forhold til det eg har vært med på før. Både skjult og åpen, men vi bestemte jo oss for å møtes og da. Alle fra Hordaland/Bergen hadde treff.

Jeg ble medlem for bare noen dager siden, så må vente en mnd før jeg kan bli med på skjult gruppe:dead: og mangler selvsagt en del innlegg da :dummy1:

Hvordan kommer man inn på det skjulte forumet egentlig?:cat:

Back
Topp