Stille her

Elisabethh

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Er det noen her på mars? Syns det er utrolig stille. Jeg har prøvd å sette meg opp på terminlista, men den er jo ikke oppdatert på mange uker.

Er her jeg. Mange er nok mest inne på skjult. Derfor det oppdateres sjeldent her. Men terminlista burde vel oppdateres regelmessig ettersom folk skriver der :)

Er her jeg. Mange er nok mest inne på skjult. Derfor det oppdateres sjeldent her. Men terminlista burde vel oppdateres regelmessig ettersom folk skriver der :)
Flere som har skrevet, ingen oppdatering. Får litt følelsen av at mars er en litt stille gjeng når det ikke er noe respons..

Jeg ser at trådstarter for den "nye" termingruppen ikke har vært aktiv siden september. Mye mulig vi nå ha en ny tråd!

Synes det er forferdelig stille på skjult også. Det er ikke som på de andre terminforumene .

Men jeg tror mange finner det enklere med å gruppere seg andre plasser. Både når det kommer til bilde deling osv. Og app problemer.

Men jeg stikker innom i allefall hver dag

Var det ikke nen som tok over? eller var det bare på skjult?
Tror vi har hatt flere tråder for termin på åpent forum, men denne som er "festet" er i allefall ikke oppdatert siden september så vidt jeg kan se. Er jo litt dumt dersom det er krav for å komme inn på skjult forum å stå på den listen.

Jeg er også innom hver dag :) Dette er mitt første møte med forumet, vet ikke hvordan det pleier å være på et terminforum. Men hva er det som gjør at vi i mars-gjengen er så stille, da?

Jeg er inne hver dag også - både skjult og ikke skjult. Men føler jeg ikke har så mye å skrive... vil gjerne ! Men kommer ikke på noe. Siden det har vært så stille så har det heller ikke kommet noen tråder som er interessante å skrive på. :) prøver å se litt på andre termingrupper for inspirasjon , men synes ikke det er så lett.

Håper det tar seg litt opp etter jul og nærmere fødslene. :)

Tror vi har hatt flere tråder for termin på åpent forum, men denne som er "festet" er i allefall ikke oppdatert siden september så vidt jeg kan se. Er jo litt dumt dersom det er krav for å komme inn på skjult forum å stå på den listen.
Ja, da tenker jeg litt at vi nye aldri kommer inn på skjult. Hadde vært fint å være på skjult. Spesielt siden det er så stille på åpen.

Jeg er også innom hver dag :) Dette er mitt første møte med forumet, vet ikke hvordan det pleier å være på et terminforum. Men hva er det som gjør at vi i mars-gjengen er så stille, da?
På juli17 er det mye aktivitet fortsatt, selv om ungene er over året. Mulig det er mer på skjult? Det er jo ofte der folk henger til slutt. Men terminlista bør jo oppdateres, spesielt siden det er krav om å stå der for å komme på skjult.

Ja, da tenker jeg litt at vi nye aldri kommer inn på skjult. Hadde vært fint å være på skjult. Spesielt siden det er så stille på åpen.
Ja, vi vil jo ha alle de som er aktive og som er engasjert her i marsgruppen inne på skjult :) Jeg vet ikke om det er noen som kjenner på kallet til å lage ny tråd med terminliste? Vet ikke hva dere andre tenker?

Jeg kan eventuelt gjøre det, men det blir i så fall kanskje ikke før i morgen.

Har prøvd å følge opp både her og på skjult, men appen har streika litt i det siste :wtf::wtf:

Jeg var mer aktiv under prøving enn her inne, brukte en del tid på tempe-tråden, bl.a.
Synes det er synd at appen ikke fungerer, det gjør det litt mer knotete for min del, i hvert fall.
Jeg synes det er mye lukkede spørsmål, ting man svarer på en gang, og da blir det aldri noen diskusjon eller samtale heller.

Jeg var mer aktiv under prøving enn her inne, brukte en del tid på tempe-tråden, bl.a.
Synes det er synd at appen ikke fungerer, det gjør det litt mer knotete for min del, i hvert fall.
Jeg synes det er mye lukkede spørsmål, ting man svarer på en gang, og da blir det aldri noen diskusjon eller samtale heller.
Syns også det er kjedelig at appen ikke fungerer. Med appen fikk man varsel, og da gikk man inn og svarte. Blir litt mer tiltak nå liksom. Tror mange var mer aktiv med appen. Jeg kan glemme litt bort når jeg ikke får varsel.

Back
Topp