Stille her...

Yassi

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Synes det er veldig stille i gruppen nå jeg.. har alle evakuert? :)

Ja det har blitt litt stille her i det siste.. hehe :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Neida er her å surrer innimellom :-) men bruker for det meste appen og den er teit :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

innom her å kikker en tur hver dag:) Men veldig irriterende med appen som kaster meg ut etter hver tråd jeg har åpnet...

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited by a moderator:
Jeg er også innom hver dag, men trådene om OUL er liksom litt fjerne for meg foreløpig. Har ikke OUL selv før om tre uker...

Ellers går livet stort sett sin vante gang i disse ukene. Kanskje begynner samtlige å komme over i den gode perioden nå, og behøver ikke få utløp for sine frustrasjoner :p

Appen er mye av grunnen til at jeg ikke gidder.
Kaster meg ut, og det blir irriterende i lengden

Er ikke så aktiv da "alle andre" har vært på OUL og jeg må vente enda i 15 dager....

Sliter med appen og bv på pcen :( er treigt som fy!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jer er her også, men har det sykt travelt for tida..pluss at jeg er blitt forkjøla og orker ikke all verden :/

Titter stadig innom men har liksom ikke så mye å bidra med... Er fortsatt to uker til UL så venter i grunn bare på det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes også det er stille her, er inne å ser hver dag.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Synes også det er stille her, er inne å ser hver dag.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Syntes også at det er stille her nå...litt kjedelig igrunn... Fortsatt to uker til oul her og....

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg er overhodet ikke stille... Bare dårlig på å opprette nye tråder... Og OUL er det 2 uker og 6 dager til..

Hva skal dere ha til middsg i dag a jenter? ? Forslag til middag for 1?? Home alone i dag!

Hva skal dere ha til middsg i dag a jenter? ? Forslag til middag for 1?? Home alone i dag!

idag blir det å bestille pizza her :p enkelt og greit når man ikke gidder stå på kjøkkenet :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her blir det hermetikkmat! Haha! Lapskaus og den der spagettien med pølse og kjøttboller. Blir scampi, salat og hvitløksbaguette når mannen drar ut i kveld :)

Blir kylling taco for en her :p eller to om jg teller m lillebror i magen..å jg spiser faktisk så mye at d kunne vært for to.hehe

Jeg syns også det har blitt stille og litt stusselig her. Er ikke i fbgruppa, trives godt som litt anonym, og syns det er leitom all aktivitet fyker over på fb. Vil jo gjerne vite hvordan det går med dere alle!

Back
Topp