Stille her

Får ikke laget nye tråder jeg, bare svare på eksisterende... Hvorfor det tro? Bruker appen. På juli-forumet får jeg lage nye...

Jeg vet jeg kan ta meg sammen, har snoket/lest mer i andre terminklubber enn å lage tilsvarende tråder i egen gruppe :p
Full skjerpings - er bare her inne på BV og trives FOR GODT! :p :p

Jeg vet jeg kan ta meg sammen, har snoket/lest mer i andre terminklubber enn å lage tilsvarende tråder i egen gruppe :p
Full skjerpings - er bare her inne på BV og trives FOR GODT! :p :p

Det er det jeg synes er vanskeligst å forholde seg til her på BV, spesielt når man bruker appen; at det skal være så oppdelt, og at man må påpeke at man "sniker" hele tia. Har lest 4 ammebh-tråder i dag, og gitt råd i noen forum der jeg føler jeg kan bidra selv om jeg ikke "har lov". Er jo lettere for meg å svare på hva som skjer på oul, i en terminklubb der nesten ingen har vært enda. Kjipt at man "må" holde seg i sin egen klubb, og ikke minst de som kommenterer slik "kom deg tilbake til din egen gruppe". Det er jo så mye interessant, lærerikt og relevant, men for meg blir det veldig forvirrende at all denne gode informasjonen skal spres i 20 forskjellige tråder på 20 forskjelige plasser :(

Jeg forstår godt de som kommenterer slik som du nevner (kanskje ikke i en vanlig gi råd-tråd, men viss det blir en slik stemning som vi opplevde her inne selv med den ene etter den andre spydige medlemmene fra et annet terminforum

Back
Topp