Stille her

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Jeg synes det er stille her om dagen, generelt synes jeg at Babyverden er mye mindre aktivt enn da jeg var her for forrige gang for 4 år siden. Da var jeg her et års tid og det var alltid mye liv. Litt kjedelig at det er blitt sånn her inne.

Veldig enig, skjeldent noe nytt :/

♧ Sendt fra app'en ♧

Jeg syntes også det.. Kanskje alle er på hemmelig gruppe eller face? Ikke vet jeg, for jeg er bare her...

Tenkte det kom til å ta seg opp etter jul, men det har ikke skjedd så langt... På facebook er det mye liv i alle fall! :)

Ja. nesten på en måte det er litt synd siden det ikke er helt det samme. Og det var så gøy med et aktivt forum før.

Men vet ikke hva en skal gjøre for å få mere aktivitet her inne.

Tenkte det kom til å ta seg opp etter jul, men det har ikke skjedd så langt... På facebook er det mye liv i alle fall! :)
Da er det jo ikke så rart at det er stille her, hvis alle andre er alle andre steder:-p

Kan kanskje ha noe med at det har vært jul også da. :) har ikke hatt tid til å være så aktiv før nå. Hatt så mye og gjøre på jobb frem til nå... :)

Jeg er også bare her, men kanskje flinkere til å lese enn å skrive selv. :)
Men jeg bruker resten av forumet også, ikke bare Mai-gruppa når det er noe jeg lurer på, noen har som oftest spurt før meg!

Synes også det er stille, men bidrar ikke så mye enda selv føler jeg. Har mye med at jeg rett og slett har hatt nok med jobb, hjem og familie den siste tida.. :)

Er veldig rolig her, litt dumt også.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Men jeg skriver mest inne på lukket jeg da (de få gangene jeg faktisk skriver)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg synes det er mye stille på hele bv, hverken generelt eller andre er hva det var. Men ja jeg synes egentlig det er synd det med Facebook for det er virkelig ikke det samme.

Minner om at rekrutteringstråder om grupper på andre fora, derav f.eks Facebook, anses som regelbrudd, og vil bli gitt advarsler for.

Det er dere som selv styrer aktivitetsnivået her inne på termingruppen, hva med å sette igang med f.eks hemmelig venn? Nå som de fleste har vært på OUL vil det være lettere å komme med ønsker ifht gaver også :)

jeg syns også det er så stille her, kjedelig og gå inn og sjekke nesten:( Jeg er bare inne her, ikke face eller lukket..

Back
Topp