Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del så blir det veldig upersonlig her siden hele verden kan lese hva jeg skriver, folk dikter opp historier og graviditet og det er litt enklere på FB. Er dog ikke så veldig aktiv generelt på forum (bv og fb) denne graviditeten, var mer nytt og spennende første gang
En annen ting er vel at folk begynner å slappe litt mer av iforhold til hvor langt man er kommet. Det skjer som regel ikke så mye må utenom oul og man er innei en slags dødtid. For mange så er det tidlig å begynne å handle inn babyutstyr, fødselen er enda langt unna og man har kanskje mer energi å bruke på andre ting nå
Hadde det vært like stille på den andre gruppa, så hadde jeg tenkt det samme
Men dere har jo ei lukket gruppe oppe på siden her som kun de som har kavlifisert til medlemskap har tilgang, den kan jo heller ikke Googles.Akkurat det går nok mest på at det er enklere der og at gruppa er lukket
Men dere har jo ei lukket gruppe oppe på siden her som kun de som har kavlifisert til medlemskap har tilgang, den kan jo heller ikke Googles.
Nå kan jeg ikke svare for alle, men den lukka gruppa er det null aktivitet på. Uansett så føler ikke jeg for å utlevere så veldig mye her inne eller på den lukka gruppa da jeg ikke vet hvem som faktisk ser det...
men det er jo nesten det samme på den andre gruppen.. det er jo bare til å bruke den lukket og sjulte gruppen mer.. bare mange dårlige unnskyldninger dette. allefall viss det viser seg at det er mer aktivitet på den andre gruppen..
gjør meg kanskje lite likt når jeg sier dette, men vi meldte jo oss inn i babyverden for ein grunn...