Stille her?

Jeg er både her og på face. Prøver å være aktiv her inne også selv om jeg er med i facebookgruppa :)

Minner om våre forumregler:

Ulovlig å linke til andre forumDet er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 2 advarsler.

Det var aldri meningen at denne tråden skulle brukes som reklamering for den gruppa på FB, og skal heller ikke brukes til rekruttering dit. Det er jo nettopp det denne tråden på en måte handler litt om, at vi vil opprettholde aktiviteten her.

Så ingen flere spm om den gruppa, ok? Blir tråden oppfattet som reklame/rektruttering, så slettes den.

Uansett, det er supert at vi er så mange som vil fortsette å puste liv i gruppa vår!

Eg vil være her:-) Lover å bli mer aktiv så snart bacheloren er i boks, om ca 60 dager:-):-) (håper eg)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Dette var ikke jeg klar over, og ja, det er jo veldig dumt. Men det ser jo ut som om vi er en liten gjeng vi også, så jeg har stor tro på oss :)

For min del så blir det veldig upersonlig her siden hele verden kan lese hva jeg skriver, folk dikter opp historier og graviditet og det er litt enklere på FB. Er dog ikke så veldig aktiv generelt på forum (bv og fb) denne graviditeten, var mer nytt og spennende første gang:)

En annen ting er vel at folk begynner å slappe litt mer av iforhold til hvor langt man er kommet. Det skjer som regel ikke så mye må utenom oul og man er innei en slags dødtid. For mange så er det tidlig å begynne å handle inn babyutstyr, fødselen er enda langt unna og man har kanskje mer energi å bruke på andre ting nå:)

For min del så blir det veldig upersonlig her siden hele verden kan lese hva jeg skriver, folk dikter opp historier og graviditet og det er litt enklere på FB. Er dog ikke så veldig aktiv generelt på forum (bv og fb) denne graviditeten, var mer nytt og spennende første gang:)

En annen ting er vel at folk begynner å slappe litt mer av iforhold til hvor langt man er kommet. Det skjer som regel ikke så mye må utenom oul og man er innei en slags dødtid. For mange så er det tidlig å begynne å handle inn babyutstyr, fødselen er enda langt unna og man har kanskje mer energi å bruke på andre ting nå:)

Hadde det vært like stille på den andre gruppa, så hadde jeg tenkt det samme ;)

Er heller ikke med i annen gruppe en her. Enig i at det har vært stille her, trist hvis det er for at folk forsvinner. Har ikke vært sånn super aktiv i det siste og det skyldes full jobb og at jeg hele tiden er så utrolig sliten. Men skal prøve å bli flinkere å svare på det som intr hvertfall :happy119

Akkurat det går nok mest på at det er enklere der og at gruppa er lukket:)
Men dere har jo ei lukket gruppe oppe på siden her som kun de som har kavlifisert til medlemskap har tilgang, den kan jo heller ikke Googles.

Men dere har jo ei lukket gruppe oppe på siden her som kun de som har kavlifisert til medlemskap har tilgang, den kan jo heller ikke Googles.

Nå kan jeg ikke svare for alle, men den lukka gruppa er det null aktivitet på. Uansett så føler ikke jeg for å utlevere så veldig mye her inne eller på den lukka gruppa da jeg ikke vet hvem som faktisk ser det...

Nå kan jeg ikke svare for alle, men den lukka gruppa er det null aktivitet på. Uansett så føler ikke jeg for å utlevere så veldig mye her inne eller på den lukka gruppa da jeg ikke vet hvem som faktisk ser det...

men det er jo nesten det samme på den andre gruppen.. det er jo bare til å bruke den lukket og sjulte gruppen mer.. bare mange dårlige unnskyldninger dette. allefall viss det viser seg at det er mer aktivitet på den andre gruppen..

gjør meg kanskje lite likt når jeg sier dette, men vi meldte jo oss inn i babyverden for ein grunn...

Liker meg både her og der jeg :-)

men det er jo nesten det samme på den andre gruppen.. det er jo bare til å bruke den lukket og sjulte gruppen mer.. bare mange dårlige unnskyldninger dette. allefall viss det viser seg at det er mer aktivitet på den andre gruppen..

gjør meg kanskje lite likt når jeg sier dette, men vi meldte jo oss inn i babyverden for ein grunn...

Jeg kan jo ikke lage masse innlegg uten å få svar... Det blir kjedelig, men nå har jeg kun sagt hva jeg mener og tror om dette. Det er en grunn for at folk er mer på FB og ikke her...

Back
Topp