Stille her?

Ane_Rikke

Glad i forumet
Er det bare meg, eller har aktivitetsnivået sunket drastisk her inne etter at den gruppa ble opprettet på face? Syns det er så trist. Blir liksom ikke det samme syns jeg....

Det er ganske stille her for tiden ja... Men det er vel en del som jobber også...

Håper det tar seg opp. Er ikke med på noen gruppe på face, så koselig at det er litt liv her også :)

Er bare inne her jeg så vill ikke at gruppa skal dø ut. Prøver å kommentere til alle men ikke flink til å lage egen tråd :p

Ja, det er stille for tiden. De fleste har nok en travel hverdag så da blir det mindre tid til bv. Håper det tar seg opp da! Må bli flinkere selv også :p

Jeg er med i den gruppa, men skriver sjelden noe der. Får jo allikevel opp hver gang noen andre gjør det, og der er det MYE aktivitet... Så det kan jo ikke bare være jobben som holder folk borte fra forumet ;)

Jaja, vi får prøve å holde koken vi som gidder her inne da :P

Er bare inne her jeg så vill ikke at gruppa skal dø ut. Prøver å kommentere til alle men ikke flink til å lage egen tråd :p
Enig her. Har ikke mange spennende temaer å ta opp tror jeg, og mange gode tema er tatt opp allerede :)

Er det gruppe på face også?

Har nok sine naturlige grunner tenker jeg. Syntes det er veldig hyggelig med gruppen vår her inne. Er på facegruppa jeg også, men skriver sjeldent der. Syntes vi er en super gjeng her inne:):):)

Jeg er med i den gruppa, men skriver sjelden noe der. Får jo allikevel opp hver gang noen andre gjør det, og der er det MYE aktivitet... Så det kan jo ikke bare være jobben som holder folk borte fra forumet ;)

Jaja, vi får prøve å holde koken vi som gidder her inne da :p

Hmm..ante ikke at det var så mye aktivitet der inne. Holder meg allikevell her, trives godt her =)

det er mere aktivitet på face.:/ Jeg er ikke veldig aktiv der, synes det er mye koseligere og mere oversiktlig her inne jeg ♡

Jeg er både her og på den andre gruppen, prøver å være innom her minst annenhver dag :-D

Æsj, det var slik som skjedde med forrige gruppe og det, alle forsvant :-/ synes det er lite aktivitet her :-(

Vi får bli flinkere her inne også :-) er innom her hver dag så og si, men og på Face..

Back
Topp