Stille her...

Fearless..

Forumet er livet
[:(] Hvor er dere?

Ugh, sitter og truger i meg tørr startkjeks og vann [:'(]

Godt jeg er aktivt sykemeldt så jeg kan dra på jobb når jeg er i bedre form..

Skal forøvrig innom en helskost og kjøpe ingefærtabletter i dag, noen som har
erfaringer med det eller lignende?

kan jeg spørre deg bamboo, er du sykemeldt bare pga kvalme?

jeg sliter også mye med kvalme og generell dårlig form, men tvinger meg på jobb fordi jeg ikke har fortalt noen på jobb at jeg er gravid, og vet heller ikke hva legen sier om jeg spør om sykemelding.

hvordan har du gjort det?

vet ikke hvor lenge jeg orker full dag på jobb.

Nå har jeg sovet et par timer mens lillegutt tok seg en lur. Deeeilig[:)] Formen er forsåvidt god, men er litt småuggen i kroppen.
Bamboo, ingefærtabletter, det er de som skal hjelpe mot kvalme? Hvis det er de, så vet jeg ihvertfall at de funka på ei venninde av meg[:)]
Flotte, hvis du er i dårlig form, og piner deg igjennom dagene på jobb, så synes jeg du skal høre med legen om ei sykemelding. De tidlige svangerskapsplagene som kvelme går jo som regel over og formen bli bedre etterhvert. Er jo ingen vits i å slite seg ut. Lykke til[:)]

da kanskje jeg skal ta meg en tur til legen..

Siden det ikke akkurat er noen hemmelighet så skriver jeg det her inne også.

Jeg hadde en temmelig omfattende kneoperasjon i november og er i den
forbindelse fremdeles sykemeldt. Jeg har kommet meg såpass på beina igjen
at jeg er aktivt sykemeldt for å teste arb.evnen. Dette innebærer at jeg kan
komme og gå som jeg vil på jobb, er igrunn godt nå da formen pleier å være
ganske elendig fra morgenen [8D]

Da har jeg fått kjøpt inn de ingefærtablettene så gjenstår det å se om det hjelper.

Så bra du har kommet deg på bena igjen, og kan ta det i ditt eget tempo[:)] Og er jo en fordel å slippe å tenke på å komme seg avsted om morgenen. Det er ihvertfall noe jeg ikke liker[:'(]

Back
Topp