Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg syns det er stille her om dagen jeg, lite oppdateringer om hvordan det går med både rugere og de som er under medisinering.......er jo nyskjeriig på hvordan det går med alle sammen [:D]
Spent her også, selv om jeg ikke er like mye på lenger.
Men stille har det vært her og jeg har vel mistet litt oversiokten på dere nå jenter, for ta en tur inn på tråden med statusene deres og oppdatere meg.
Jeg kan jo fortelle litt om hvordan det går med meg da[;)]
Starta på spray (synarela) den 6. februar. Det eneste jeg har merka fram til nå er hodepine og litt svimmelhet.
Men, i dag måtte jeg gå hjem fra jobb pga sterke magesmerter og underlivssmerter. Vet ikke helt hvorfor... Noen andre fått det tidlig i sprayinga?
Kan jo være pga at jeg fikk en mellomblødning den 30.januar, altså en helt normal mens, men legen sa at jeg bare skulle følge skjema og starte spray den 6. feb.....
Snart kommer vel hetetoktene og humørsvingsningene tenker jeg...[8D]
Flott å lese at det går bra med deg, Litjpi! [:)] Håper smertene har gitt seg, og at du slipper å kjenne noe mer til dem! Ønsker deg masse lykke til videre og følger spent med deg! [:D]