Stille her jo:P

Fjåsa

Elsker forumet
Har alle tatt ferie eller?? Det var da svært så stille det var her inne. Eller er det varmen som har slått ut alle sammen??? Holder på å renne vekk selv. Hele meg er glo varm, men magen den er kald og fin. Rare lille magen. 

Er her jeg. Og har vært her hver dag i 2 måneder nå. Men var først i går jeg turte å logge meg inn. Men har merket at det er mye mindre liv her enn det var på sep09 når jeg var der.

Er nok varmen og det fine været som gjør det. Jeg for min del synes det er altfor varmt ute. Så jeg holder meg for det meste inne om dagen.

er her jeg også. men er på jobb - så titter innom av og til [:)] misunner de som kan være hjemme og nyte varmen!

ORIGINAL: snøfnugg

er her jeg også. men er på jobb - så titter innom av og til [:)] misunner de som kan være hjemme og nyte varmen!

Jeg skulle igrunnen ha jobbet denne uka. Hadde igrunnen gledet meg til det. For skal ikke jobbe så mye i sommer. Men er blitt sykemeldt p.g.a små blødninger i sist uke. Legen ville jeg skulle ta det med ro. Så her ligger jeg strekk ut på sofaen. Håper jeg er ifrom til å jobbe når jeg kommer tilbake fra ferie om litt over 3 uker.

ORIGINAL: Becky87

Jeg skulle igrunnen ha jobbet denne uka. Hadde igrunnen gledet meg til det. For skal ikke jobbe så mye i sommer. Men er blitt sykemeldt p.g.a små blødninger i sist uke. Legen ville jeg skulle ta det med ro. Så her ligger jeg strekk ut på sofaen. Håper jeg er ifrom til å jobbe når jeg kommer tilbake fra ferie om litt over 3 uker.

Uff, nei det er jo ikke noe kjekt å være hjemme når man ikke er i topp form.... håper blødningene dine gir seg! Jeg hadde også litt blødninger i sist svangerskap, og det gikk helt fint. [:)] så da får du ikke nyte finværet ute nå. Men du får bare ta det med ro på sofaen - det er nok deilig for kroppen!

Du får nyte sofa hvilen. Så håper jeg alt går bra for deg og spira. Har sommerferie jeg frem til studie start i August. Så renner bort her hjemme, skulle nesten ønske jeg jobbet et sted med aircondition nå.

Uff, nei det er jo ikke noe kjekt å være hjemme når man ikke er i topp form.... håper blødningene dine gir seg! Jeg hadde også litt blødninger i sist svangerskap, og det gikk helt fint. [:)] så da får du ikke nyte finværet ute nå. Men du får bare ta det med ro på sofaen - det er nok deilig for kroppen!

Blødningene har heldig vis gitt seg. Ga seg på søndag, men legen ville jeg skulle ta det med ro litt fremover. Så hun sykemeldte meg frem til ferien som begynner på søndag. Har nytt sola litt noen dager, men blir så utrolig varm og trøtt av å sitt/være i sola.

Back
Topp