Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snøfnugg
er her jeg også. men er på jobb - så titter innom av og til [:)] misunner de som kan være hjemme og nyte varmen!
ORIGINAL: Becky87
er her jeg også. men er på jobb - så titter innom av og til [:)] misunner de som kan være hjemme og nyte varmen!
Jeg skulle igrunnen ha jobbet denne uka. Hadde igrunnen gledet meg til det. For skal ikke jobbe så mye i sommer. Men er blitt sykemeldt p.g.a små blødninger i sist uke. Legen ville jeg skulle ta det med ro. Så her ligger jeg strekk ut på sofaen. Håper jeg er ifrom til å jobbe når jeg kommer tilbake fra ferie om litt over 3 uker.
Jeg skulle igrunnen ha jobbet denne uka. Hadde igrunnen gledet meg til det. For skal ikke jobbe så mye i sommer. Men er blitt sykemeldt p.g.a små blødninger i sist uke. Legen ville jeg skulle ta det med ro. Så her ligger jeg strekk ut på sofaen. Håper jeg er ifrom til å jobbe når jeg kommer tilbake fra ferie om litt over 3 uker.
Uff, nei det er jo ikke noe kjekt å være hjemme når man ikke er i topp form.... håper blødningene dine gir seg! Jeg hadde også litt blødninger i sist svangerskap, og det gikk helt fint. [:)] så da får du ikke nyte finværet ute nå. Men du får bare ta det med ro på sofaen - det er nok deilig for kroppen!