Stille her inne

Kjenner meg så utrolig godt igjen med det å føle man må gjøre alt selv. Har sakt ifra mange ganger men det hjelper ikke. Er tøft å måtte gjøre alt hjemme selv og gjøre alt med babyen selv og. Får så vidt en halvtime der han leker med baby hvor jeg får gjort noe uten å måtte tenke på at lille står opp når som helst. Ikke noe koselig i det hele tatt når han konstant ser på TV og slapper av mens jeg må løpe rundt. Men jeg syns vi mammaer er flinke:)
Får håpe det blir bedre etter hvert.

I dag ble jeg skikkelig overrasket da jeg sto opp, han hadde ryddet og vært på tur med lille og kost masse med han. (Jeg spurte om jeg kunne få sove lenger) :) får håpe han fortsetter med dette!
 
Får håpe det blir bedre etter hvert.

I dag ble jeg skikkelig overrasket da jeg sto opp, han hadde ryddet og vært på tur med lille og kost masse med han. (Jeg spurte om jeg kunne få sove lenger) :) får håpe han fortsetter med dette!
Wow så utrolig koselig :) det var en hyggelig overraskelse må jeg si. Da håper jeg han fortsetter med det ja :) gjør noe mellom dere da også når man får litt hjelp
 
Heisann..

Her er lille 5,5 mnd , hun er en skikkelig latsabb og Gidd verken snu seg rundt, hater å ligge på magen og er en skikkelig kosejente.
Ikke noe galt med henne, helsesøster sier hun er sterk og helt med, hun er bare bedagelig.
Hun vil helst være med mamma og pappa hele tiden.

Sover godt på natt som regel, dagene er mer opp og ned, kan slå til som i dag med to lange lurer eller bare drive på med 20 min her og der.
 
Hei [emoji4] det ble noe krøll med brukeren min også har det vært mye sykdom så jeg har rett og slett ikke hatt tid. Men nå virker brukeren min igjen! Her går ting veldig bra og vi koser oss masse [emoji173]
 
Back
Topp