Stille her inne i dag!

Mayb31

Elsker forumet
Hvor er alle sammen...
Så stille her i dag!

Jeg har hatt en fin dag i dag, ikke noe spesiellt kvalm, fikk faktisk sove hele natten i natt uten å våkne sulten...deilig.
Har heller ikke vert så sulten ellers i løpet av dagen heller.

Men jeg har fått dilla på fruk! Heldigvis!

Hvordan har dere det da?

Frukt er tingen!!!! Jeg er vanligvis skikkelig sjokoholiker... Men nå er det lenge siden jeg har spist sjokolade. Spydde for første gang i dag da, ikke særlig gøy[:@]

Frukt her også!! Jeg som var en liten godtermoms før... når har lysten på godter forsvunnet helt, men det sier jeg ikke nei tkk til![:D] På væskesiden er det vann som er best fortida.

Jeg har heller ikke lyst på godteri! Deilig, ettersom jeg til vanlig er en slikkmunn av dimensjoner... Jeg har også dilla på frukt, spesielt jordbær - friske eller frosne. Men måtte le da jeg våknet i morges, jeg hadde drømt om å slikke i meg en blanding av ketchup og majones[:'(]
Og i dag har jeg hatt lyst på junkfood hele dagen, så det ble middag på McDonalds ja... Er til vanlig aldri "saltsjuk", så dette er noe skikkelig nytt for meg, får holde meg litt i skinnet ettersom jeg har planer om å unngå å legge på meg i svangerskapet - har nok å dra på som det er... [>:]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp