stille her idag..

x1x*isa*

Forelsket i forumet
Eg ville egentlig berre innom og ønske alle ein fin dag / kveld[:)]

her blir det familiebesøk, kaker nam nam[;)] eg hadde bursdag på søndag, og svigermor i morgo, så feirer me med familien idag[:)]

ps.. eg starter snart med pergotime, er kjempe spent!
er det andre som har gode erfaringer med det?
har fått litt tilbakemeldinger, men kanskje noken av dei nye medlemmene som har erfaringer med det?

er iallefall ved godt mot no, KRYSSER FINGRENE, og snart beina også[;)]
for min mann drar i nordsjøen i morgo, og kjem heim akkurat i rett tid til ny runde med prøving! [;)][:D]

Heisann!

Så koselig med kaffe og kaker! Fikk lyst på en kopp kruttsterk kaffe selv nå. [;)]

Hvor lenge er mannen din ute om gangen? 14dager? Blir spennende å følge med på. Du får iallefall ladet opp til flere dagers hardkjør med babylaging![;)]

Klem fra meg![:)]

han er ute 14 dager ja, og så heime 4 veker[:)]

takk takk[:)]

lurer på kvifor tickerene mine ikkje kjem opp?? på profil så får eg besjed om at e-post adr. er ugyldig ?? merkelig..

der kom dei jo, så rart...

Ser du, det gikk jo bra med tickeren![:)]

Så deilig å ha 4 uker sammen da. Jeg syntes det er så kjedelig her, for samboeren min kjører drosje, og de har så lange skift. Går greit når han har formiddagsuker, men nå har han ettermiddag/natt. Da begynner han 16.00 og er ferdig 02.00 eller 06.00 alt etter som.. det blir jo bare jobbing og soving på han. Har truffet han èn time i dag.[&o]

Men heldigvis har han fri neste uke, tror jeg![:D]

ja det forstår eg kan bli litt kjedelig ja.
eg syns det er heilt greit med dei 14 dagene min mann er på jobb, blir liksom nyforelsket kvar gang han kjem heim[;)]

no står han og lager kaker, han er kokk[:)] og kjempe flink[:)]

Så deilig da! Det er godt å være nyforelsket. [:)] Ikke bra å gå oppå hverandre hele tiden heller.

Så han står å lager mat til sultne arbeidere i nordsjøen? Må være en spennende jobb, men har en følelse av at det kan være tungt også. Man blir jo ganske isolert. [8|]

han trives veldig godt der ute, det er eit veldig godt sammhold , og dei har jo alt dei trenger, kinosal, treningsrom,musikkrom, hobbyrom osv osv..

men er nok ikkje ein jobb som passer for alle nei.

ja det er godt å ha litt tid frå kvarandre også [:)] sunt det[:)]

Back
Topp