Stille her idag

babyT

Forumet er livet
Er alle på jobb?

Jeg var bare en liten tur innom jobb og retta ei bunke med bøker, ellers har jeg vaska og hengt ut klær og sløva på sofaen. Er konstant trøtt. Mannen har olja terrassen og vaska og bona bilen, så nå er den ren og fin [:)]

Nå ska jeg snart opp til ei venninne og få litt reiki, så blir det styremøte (koret).

Hva gjør dere da?

Akkurat kommet hjem fra jobb. Her i Trondheim er det buss-streik, og da er det ikke bare bare å komme seg hit og. Plutselig har vi problemer med å få vaktene fordelt utover dagen pga skyss mangel. Kjørte to hjem etter jobb for så å kjøre til byen for å hente mannen min og en kompis.

I barnehagen hadde vi grillfest med foreldrene, så nå blir det godt å bare slappe av [;)]

Kom hjem fra jobb kl. 16.00, rett ut å handlet.
Grilla kalkunfile, den var helt nydelig.

Slapper av litt nå, før vi skal ut å gå tur om en time m/ ett vennepar.

hei på deg , her er jeg[:D]

jeg kjedet meg sånn i dag, så jeg kjørte til byn. var innom kid og kjøpte meg nye gardiner, sengeteppe og pynte puter til soverommet vår[:D] skal bli såååååååå fint[:D]

så kjørte jeg til min søster, plukket hun opp og sa at nå går vi å kjøper inn litt maling til kjøkkenet ditt
(det ser ikke ut, og husverten gir seg en faen, hun får pusse opp og får penger igjen etter hvert, så jeg la ut for henne nå) så vi kjøpte maling til tak, vegger og lister. også kjøpte vi leminat som ser ut som fliser til å ha over benken, pappa har gjort slikt og og det ble kjempe bra. så nå sitter jeg på bv og min søster maler kjøkken[:D] så nå kjeder jeg meg ikke lenger[:D]

Jeg er sykemeldt akkurat nå og da orker jeg heller ikke for mye PC.
Skal ringe legen hver dag for å se hvordan det går, alt er så uviss med migrene. Legen min er litt streng med sykemeldinger, derfor sykemelder han meg ikke 3 dager men det er innraportering hver dag istedenfor. Håper at jeg snart er på beina igjen da, dette her er ikke morsomt litt stress og ikke vite når jeg skal på jobb igjen,har ikke tid til dette her.

ORIGINAL: twinanne

Skal ringe legen hver dag for å se hvordan det går, alt er så uviss med migrene. Legen min er litt streng med sykemeldinger, derfor sykemelder han meg ikke 3 dager men det er innraportering hver dag istedenfor. Håper at jeg snart er på beina igjen da, dette her er ikke morsomt litt stress og ikke vite når jeg skal på jobb igjen,har ikke tid til dette her.

Synes det hørtes veldig stressende ut å måtte ringe inn til legen hver dag. Det er ikke mulig å få aktiv sykmelding da? Da kan du jo jobbe når du orker og ta deg fri når migrenen herjer.

ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: twinanne

Synes det hørtes veldig stressende ut å måtte ringe inn til legen hver dag. Det er ikke mulig å få aktiv sykmelding da? Da kan du jo jobbe når du orker og ta deg fri når migrenen herjer.

PGA at han ikke liker auraen min i forbindelse med graviditeten så regner jeg med at det er derfor han ikke gjør det så lett for meg, for da må jeg jo rapportere alle anfallene inn. Men ellers så er han som sagt veldig streng med sykemeldinger, så her får jeg ikke sykemelding bare for at jeg ha lyst på det og føler meg sliten. det må være ganske ille før han skriver ut sykemeldinger, men jeg hvet at det er veldig mange her inne på BV som får sykemelding mye lettere enn meg, noen sikkert litt for lettogså. Har vel vært på tanken noen ganger å bytte fast lege, men stort sett så trenger jeg ikke sykemeldinger da, bortsett fra det så er han en veldig flink lege.

Back
Topp