Stille her idag...

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Er det fint vær i Norge eller er alle på ferie? :-D Her synger moskemannen og nå venter alle folk her på å spise. Om 5 minutter smeller de med kanoen og da er det bare å ete i vei hehe. Jeg derimot spiser å drikker. Klarer ikke annet i 36 grader i skyggen. Søstrene mine er her på ferie. Vi bor i samme blokk,så nå skal jeg straks ned å skravle litt. Drikke iskald cola light og sjokolade ;-) Hva driver dere med ikveld da jenter? Begge barna sover søtt. Deilig idag. Er sliten..

♥♥♥♥

Finvær og mange som er på farta sikkert :) vi har forflyttet oss fra Arendal til Tjøme og er tilbake i huset til svigermor.
Lager sen middag nå og håper ungene er i seng til 22 :-p
Lørdag og snop i kveld!!

Å jasså, du vil ikke faste du å?:P hehe forstår deg godt at du må ha vann og mat i den varmen! samboeren min har alltid sagt at han faster på natta, om noen i slekta spør om han faster :P haha..

Her er det kjempe fint vær, og med begge barna hjemme så blir det ikke like mye tid til forum enn når Emira er i bhgen :P Men nå er dem lagt, og tok nesten 1 time etter det, før jeg fikk satt med ned :P Nå sitter jeg her med ostepopp, sjokolade, iste og redbull :D

God kveld!
Har vært hos svigers og spist sushi idag, de hadde ikke sett Hermine på 3 uker så de savna henne ganske mye;)
Nå har vi kost oss med deilig tapas og skal momse litt sjokkis! :D
Mannen styrer rundt og ordner nor hemmelig, jeg har bursdag i morra OG vi har 1 års bryllupsdag så han har noe i gjære:rolleyes::D
Kveldsen vår:
1373746475612.jpg

*Surfer mobilt*

Her sover vesla søtt, mens jeg og mannen nettopp har spist fajitas og en liten minimars-is hver. :)
Vi har igjen litt pakking, men det tar vi når siste rest i tørketrommelen er ferdig. Deilig å slappe av.:)

Her sover vesla søtt, mens jeg og mannen nettopp har spist fajitas og en liten minimars-is hver. :)
Vi har igjen litt pakking, men det tar vi når siste rest i tørketrommelen er ferdig. Deilig å slappe av.:)

åh, pakking er så KJIIIPT!!! o_O Er liksom en million ting man må huske når man skal reise med baby! ...men jeg pakka ALTFOR mye unødvendig når vi reiste da :P Mest til meg selv ;)

Er det fint vær i Norge eller er alle på ferie? :-D Her synger moskemannen og nå venter alle folk her på å spise. Om 5 minutter smeller de med kanoen og da er det bare å ete i vei hehe. Jeg derimot spiser å drikker. Klarer ikke annet i 36 grader i skyggen. Søstrene mine er her på ferie. Vi bor i samme blokk,så nå skal jeg straks ned å skravle litt. Drikke iskald cola light og sjokolade ;-) Hva driver dere med ikveld da jenter? Begge barna sover søtt. Deilig idag. Er sliten..

♥♥♥♥

kanke skjønne hvorfor den der fastinga må skje på den varmeste tida på året jeg :P ;) Skjønner godt du lar være! ;)

åh, pakking er så KJIIIPT!!! o_O Er liksom en million ting man må huske når man skal reise med baby! ...men jeg pakka ALTFOR mye unødvendig når vi reiste da :P Mest til meg selv ;)
Det blir en del klær til og greier til vesla, men jeg føler vi ligger greit an. Skal ta en dusj og barbere leggene etterpå, og jeg syns det er kjipere og kjedeligere enn å pakke. Hoho!

Det blir en del klær til og greier til vesla, men jeg føler vi ligger greit an. Skal ta en dusj og barbere leggene etterpå, og jeg syns det er kjipere og kjedeligere enn å pakke. Hoho!

haha, amen sister! Dusjing ansees som bortkasta tid spør du meg, og blir til stadighet nedprioritert av meg :P Burde gå med en wonderbaum på meg istedet :rolleyes: :P ;)

haha, amen sister! Dusjing ansees som bortkasta tid spør du meg, og blir til stadighet nedprioritert av meg :P Burde gå med en wonderbaum på meg istedet :rolleyes: :P ;)
Liker forsåvidt å stå under rennende vann, men det tar sånn tiiiiid å rake leggene og vaske langt hår (derfor klipte jeg av 15cm her en dag). Boooring!

Så veldig lekkert ut:D Gratulerer så mye med 1 års bryllupsdag og bursdag en dag på forskudd:D:D:D:D:D:D

Her har det vært 24 grader i skyggen og sol idag igjen:):):):) er meldt rundt 21 grader i morra:)

Liker forsåvidt å stå under rennende vann, men det tar sånn tiiiiid å rake leggene og vaske langt hår (derfor klipte jeg av 15cm her en dag). Boooring!

mens jeg hater den delen som kommer etter dusjen, men lotion, hårkur, føning osv osv :P Langt tørt hår + tørr hud = mye etterarbeid! :P ;)

God kveld!
Har vært hos svigers og spist sushi idag, de hadde ikke sett Hermine på 3 uker så de savna henne ganske mye;)
Nå har vi kost oss med deilig tapas og skal momse litt sjokkis! :D
Mannen styrer rundt og ordner nor hemmelig, jeg har bursdag i morra OG vi har 1 års bryllupsdag så han har noe i gjære:rolleyes::D
Kveldsen vår:
Vis vedlegget 22181

*Surfer mobilt*

Da er det jo en skikkelig spesiell dag for dere imårra! er spent på hva mannen din finner på :D

åh, pakking er så KJIIIPT!!! o_O Er liksom en million ting man må huske når man skal reise med baby! ...men jeg pakka ALTFOR mye unødvendig når vi reiste da :p Mest til meg selv ;)

Også her så kan jeg ikke pakke det viktigste før man nesten skal reise, for ting og tang er i bruk heletiden uansett :P

mens jeg hater den delen som kommer etter dusjen, men lotion, hårkur, føning osv osv :p Langt tørt hår + tørr hud = mye etterarbeid! :p ;)

hehe uff JA! etter dusjen er kjedeligst.. Jeg må smøre meg inn med babyolje etter dusj (før jeg tørker meg) for å ikke flasse bort :P føning og hårkur gidder jeg ikke lenger :P haha.. og er ekstrem på å utsette barbering av legger:eek::P

mens jeg hater den delen som kommer etter dusjen, men lotion, hårkur, føning osv osv :P Langt tørt hår + tørr hud = mye etterarbeid! :P ;)
Ja, den biten er jeg også dårlig på. Digger kms sin leave in balsam!! Har den i håndkletørt hår og SMOCK - flott som bare det.;)

Gratulerer med bryllupsdag og bursdag forresten!!! :D
Blir spennende å høre hva mannen har funnet på.:)

Back
Topp