Stille her idag..

Jeg har vært veldig heldig med at hun har sovet til i 10-tiden de siste 2 månedene :) Men de siste par dagene har hun begynt å våkne 09, merker jeg er bortskjemt på å sove lenge for synes det er fryktelig tidlig å stå opp :p
Heldigvis kan hun ligge lenge i senga sammen med meg og bable og tygge litt på fingrene sine, sutten og dyna si! Så idag sto vi ikke opp før 09.20! Tidlig nok det når hun har vært våken så mange ganger iløpet av natta at jeg har mista tellinga på hvor mange ganger hun har sutra og skreket o_O
Hehe... Godt å få sove til 9 ja. Gjorde det selv idag. Han var lys våken kl 7 idag da, men siden han ikke falt til ro før 21.30 igår synes jeg det ble litt tidlig å stå opp. Så la han bare ned igjen og ga han smokk så fikk han bable i fred til han sovna av seg selv etter ca 30 min. Så fikk han et par timer til søvn ;) Og det gjorde jeg også :D Hihi... Veldig greit!

hehe, vi tok kveld kl 23 så jeg syntes også hun kunne sovet enda litt lengre, spesielt siden hun har vært myyye våken i natt. Men hun var visst ikke enig i det da ;)

Uff da, flere enn meg som har hatt ei skikkelig møkkanatt?:(

Back
Topp