Stille her idag..

Ja har prøvd noe lignende vi også. Hadde fast rutine med bading hver kveld og pysj og pupp. Prøvde å være hos han til han sovna, men det er bare så ekstremt med skriking til tider. Og da må jeg gå og bære han ganske lenge før han roer seg... Men jeg får vel bare holde ut. Bare prøvd i 1 uke så... Tok det lang tid hos dere? :)

Jeg sitter på senga med henne jeg, bærer henne aldri.
Hmm ting satt vel helt etter omtrent 1-2 månender ca, mellom der et sted:-)

jaaaa!!! er helt utkjørt! :confused: Så trøtt at det svir i øynene! Måtte likevel ut i kveld for å kjøpe dyne til snuppa som hun skal ha på hytta, men tror du jeg fant? NEI!!! SÅ irriterende når man drar ut ens ærend kl 20 på kvelden. Skulle kjøpe dun juniordyne, fant ikke på Princess, Kid eller Coop Obs. Barnas Hus var stengt :mad:
Så da får vi bare ta med den dyna vi har her hjemme heller, og bare ta den med hjem igjen. Orker liksom ikke å kjøpe 80*100 å ha på hytta da vi ikke er der så ofte.

De har dundyner på jysk mener jeg. Sånne som er allergitestet. Skjønner du ikke gidder det, da er det jo begrenset hvor mye det blir brukt, og de små vokser jo så fort:eek:

He he, skjønner godt du er sliten er skravlekrigen, og kan jo i grunn ikke bare legge oss og sove når vi vil heller når vi har sånne små;) god tur i morgen:)

Ja det er det jeg forestilte meg, skift til henne og meg, så må sofbagen være med for den sover hun i,dyne, bleier slike ting:-)

Når jeg har reist alene med henne har jeg hatt henne i bæresela, hatt en koffert som blir innsjekka og stellebag:) har reist til søstra mi og hun har babyutstyr så har fått låne vogn/bag, dyne o.l. Bæresele er et must når man reiser alene med baby synes jeg!
Nå når jeg skal til lofoten må jeg ha med vogna, kan ikke være ei uke uten vogn siden hun kun sover i den på dagen ;) skal forsøke å få leid en prampack! Så hjelper mannen meg å sjekke inn her hjemme og så blir vi henta i lofoten, så da gjør det ikke noe at vi har ekstra bagasje. På gardermoen har jeg måttet klare meg selv, har tatt tog videre til tønsberg, så da var det om å ha minst mulig med seg;)
Sent from my ST25i using BV Forum

Når jeg har reist alene med henne har jeg hatt henne i bæresela, hatt en koffert som blir innsjekka og stellebag:) har reist til søstra mi og hun har babyutstyr så har fått låne vogn/bag, dyne o.l. Bæresele er et must når man reiser alene med baby synes jeg!
Nå når jeg skal til lofoten må jeg ha med vogna, kan ikke være ei uke uten vogn siden hun kun sover i den på dagen ;) skal forsøke å få leid en prampack! Så hjelper mannen meg å sjekke inn her hjemme og så blir vi henta i lofoten, så da gjør det ikke noe at vi har ekstra bagasje. På gardermoen har jeg måttet klare meg selv, har tatt tog videre til tønsberg, så da var det om å ha minst mulig med seg;)
Sent from my ST25i using BV Forum

Flink du er:-) Jeg er litt pysete på sånt, men da kommer man heller aldri noen vei:-)

Det tok flere måneder å få rutinene på plass her også, men det har heldigvis gått veldig bra i ettertid! :D

Har vært en skikkelig travel dag her i huset. Tok svigermor med på sightseeing i distriktet. Hun har bare vært her 2 ganger før, og da bare på korte turer hvor været var elendig og vi ikke hadde tid til så mye, så i dag har vi vært rundt omkring og sett oss om i finværet. Og så var vi på litt shopping etterpå. :) Fin dag! Perfekt å avslutte dagen med en kopp varm kakao og BV-forum :D

Jeg har ikke sittet i sofaen i dag i det hele tatt! Men nå er jeg endelig ferdig med det jeg skal gjøre i dag...phu! det er godt å få ut av verden :) No koser jeg meg med et glass hvitvin...mmmm :D

Så flink du har vært:) blei skikkelig misunnelig nå;) fikk skikkelig lyst på ett glass hvitvin;)

Det tok flere måneder å få rutinene på plass her også, men det har heldigvis gått veldig bra i ettertid! :D

Har vært en skikkelig travel dag her i huset. Tok svigermor med på sightseeing i distriktet. Hun har bare vært her 2 ganger før, og da bare på korte turer hvor været var elendig og vi ikke hadde tid til så mye, så i dag har vi vært rundt omkring og sett oss om i finværet. Og så var vi på litt shopping etterpå. :) Fin dag! Perfekt å avslutte dagen med en kopp varm kakao og BV-forum :D

Høres ut som en fin dag:-) Og en fin avslutning på dagen :cool:

Hørtes skikkelig koselig ut:):):) dagen blir ikke bra uten BV:D:D

Burde ha lagt meg, men det viktigste først, tross alt :p Blir ikke tid til å lese og kommentere alt, men må få lese noe av det dere har hatt på hjertet i dag :)

Burde ha lagt meg, men det viktigste først, tross alt :p Blir ikke tid til å lese og kommentere alt, men må få lese noe av det dere har hatt på hjertet i dag :)
He he, ik`sant?;) har hatt veldig lite tid til BV idag selv, desverre:(

Ikke så mye forumstid på meg i dag som jeg ønsket :-/

Det høres koslig ut ja:)
Kunne tenkt meg å besøke søstra mi i oslo,men er litt i tvil hvor mye styr det blir. Vil ikke ta med vogna på flyet, og det blir vel litt mye å bære hvis jeg skal ha henne hegende fast på meg, samtidig med alt utstyret som må med.
Har dere noe efaringer der?
Jeg hadde sjekket inn en koffert,som du selvsagt kan trille. Også sender du inn baggen hennes også der.
Har hatt storebror hengende på meg2 ganger. Hadde bare stellebag og vesken min. Gikk kjempefint. Det erjo sånne småtraller inne på Gardermoen ihvertfall :) Da legger stellebag og veske på den,og triller..Da blir det ikke så tungt....

Mye lettere å reise når de er så små:)
Da vi var i Nord-Afrika for et par månedersiden,var det slitsomt med storebror på drøyt et år!
Han ville ikke sitte,bare gå frem ogtilbake.Og man kan jo ikke det hele tiden:( Spes.under letting og landing....

Med de små sover de stort sett hele tiden :)
Mina sov på gardermoen i 2 timer først,og hele den 4 timer lange turen. Våknet ikke 1 gang!!! Hehe..
Håper du reiser til søsteren din i Oslo:)

Flink du er:) Jeg er litt pysete på sånt, men da kommer man heller aldri noen vei:)

jeg syntes det var ganske skummelt da jeg la ut på reise med henne for første gang, da var hun bare 8 uker gammel! Men nå er det liksom ikke noe å bekymre seg for fordi jeg vet hun elsker å fly og at hun er lett å ha med å gjøre på reisen ;) Det eneste nå er jo at siden sist vi var ute å reiste har jeg jo slutta å amme på dagtid, så blir litt spennede hvordan jeg skal løse det med flasker o.l. på turen da! o_O

Jeg hadde sjekket inn en koffert,som du selvsagt kan trille. Også sender du inn baggen hennes også der.
Har hatt storebror hengende på meg2 ganger. Hadde bare stellebag og vesken min. Gikk kjempefint. Det erjo sånne småtraller inne på Gardermoen ihvertfall :) Da legger stellebag og veske på den,og triller..Da blir det ikke så tungt....

Mye lettere å reise når de er så små:)
Da vi var i Nord-Afrika for et par månedersiden,var det slitsomt med storebror på drøyt et år!
Han ville ikke sitte,bare gå frem ogtilbake.Og man kan jo ikke det hele tiden:( Spes.under letting og landing....

Med de små sover de stort sett hele tiden :)
Mina sov på gardermoen i 2 timer først,og hele den 4 timer lange turen. Våknet ikke 1 gang!!! Hehe..
Håper du reiser til søsteren din i Oslo:)

Ja søstra mi sier også at det er mye enklere nå:-)
Det høres jo overkommelig ut som du forklarer det, og bæresæla eller sjale kan jeg jo bruke i oslo i steden for vogn:-)

Ja er vel bare å smøre seg med tålmodighet ;) Er litt misunnelig på de som detter inn i rutinene av seg selv kjenner jeg ;)

Hehe det kan like fort snu seg igjen, ingenting er statisk med de små har jeg funnet ut:-)

Ja er vel bare å smøre seg med tålmodighet ;) Er litt misunnelig på de som detter inn i rutinene av seg selv kjenner jeg ;)

Her har vi ikke fått til noe leggetid enda ;) vi steller og tar på pysj til samme tid hver kveld, bysser henne i søvn mellom 20-21 men hun våkner ALLTID igjen etter 45-60minutter:confused: og da er det ikke vits å gi noe mat for hun får full flaske før hun sovner og får bare mageknip om jeg gir mer mat! Har prøvd å forbli på soverommet men hun er lys våken og skravler og hyler av glede for hun er så uthvilt :p
Har blitt til at vi bare tar henne opp igjen, siden jeg selv legger meg ca 22.30. Og om hun sovner igjen før jeg legger meg så våkner hun enda en gang fordi hun sover alene:confused: så vi er ganske i villrede:p
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Her har vi ikke fått til noe leggetid enda ;) vi steller og tar på pysj til samme tid hver kveld, bysser henne i søvn mellom 20-21 men hun våkner ALLTID igjen etter 45-60minutter:confused: og da er det ikke vits å gi noe mat for hun får full flaske før hun sovner og får bare mageknip om jeg gir mer mat! Har prøvd å forbli på soverommet men hun er lys våken og skravler og hyler av glede for hun er så uthvilt :p
Har blitt til at vi bare tar henne opp igjen, siden jeg selv legger meg ca 22.30. Og om hun sovner igjen før jeg legger meg så våkner hun enda en gang fordi hun sover alene:confused: så vi er ganske i villrede:p
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Kjenner til den der du... Men nå begynner det å fungere når vi legger han i 20-21 tiden. Av og til han våkner igjen, men sjeldnere og sjeldnere heldigvis. Av og til vi legger han 19 når han er trøtt da, men da våkner han som regel i 20-tiden. Når pleier dere å stå opp da? Her har han våknet 5 (!!!) tre dager på rad nå. Men har fått han til å sovne igjen innen en time ca. Heldigvis... Selv om det er slitsomt nok. Våkner igjen i 8-9 tida på morgenen som regel :) Det er grei tid for meg værtfall ;) Men har merket siste dagene når det har vært så kaldt her at han har sovet dårlig. Så i natt prøver vi å legge han i vognbaggen og pakke han godt inn. Håper det gir han en bedre søvn!

Kjenner til den der du... Men nå begynner det å fungere når vi legger han i 20-21 tiden. Av og til han våkner igjen, men sjeldnere og sjeldnere heldigvis. Av og til vi legger han 19 når han er trøtt da, men da våkner han som regel i 20-tiden. Når pleier dere å stå opp da? Her har han våknet 5 (!!!) tre dager på rad nå. Men har fått han til å sovne igjen innen en time ca. Heldigvis... Selv om det er slitsomt nok. Våkner igjen i 8-9 tida på morgenen som regel :) Det er grei tid for meg værtfall ;) Men har merket siste dagene når det har vært så kaldt her at han har sovet dårlig. Så i natt prøver vi å legge han i vognbaggen og pakke han godt inn. Håper det gir han en bedre søvn!

Jeg har vært veldig heldig med at hun har sovet til i 10-tiden de siste 2 månedene :) Men de siste par dagene har hun begynt å våkne 09, merker jeg er bortskjemt på å sove lenge for synes det er fryktelig tidlig å stå opp :p
Heldigvis kan hun ligge lenge i senga sammen med meg og bable og tygge litt på fingrene sine, sutten og dyna si! Så idag sto vi ikke opp før 09.20! Tidlig nok det når hun har vært våken så mange ganger iløpet av natta at jeg har mista tellinga på hvor mange ganger hun har sutra og skreket o_O

Back
Topp