Stille her idag..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Veldig stille her idag, jenter? Tydelig jentene er slitne idag:p;)

jaaaa!!! er helt utkjørt! :confused: Så trøtt at det svir i øynene! Måtte likevel ut i kveld for å kjøpe dyne til snuppa som hun skal ha på hytta, men tror du jeg fant? NEI!!! SÅ irriterende når man drar ut ens ærend kl 20 på kvelden. Skulle kjøpe dun juniordyne, fant ikke på Princess, Kid eller Coop Obs. Barnas Hus var stengt :mad:
Så da får vi bare ta med den dyna vi har her hjemme heller, og bare ta den med hjem igjen. Orker liksom ikke å kjøpe 80*100 å ha på hytta da vi ikke er der så ofte.

Sikkert mye som skal fikses til helga:-) Faktisk litt småtrøtt, spørs om jeg orker å holde meg våken til mannen kommer hjem.

Her gidder vi ikke å fikse så mye til helga :p Klær henger til tørk, har enda ikke fått pakka vekk juledukene, de ligger i en stabel på en kjøkkenstol...og julelysene er enda ikke tatt ned :oops: Vi får ta det på søndag, siden vi drar på hytta i morra formiddag! Da får jeg taste via tlf når jeg pumper ;)

Jeg er og sliten og slapper av hos søs i kveld.
Lillebror var ganske urolig frem til han sovnet for 10 min siden.
Tenker jeg snart kler på han å reiser hjem til mannen :)

Dere får kose dere på hyttetur:-) Jg orker ikke ta med vesla noen steder, hun mister helt rytmen sin av det, og jeg må begynne helt på nytt igjen o_O

Vi har jo ingen rytme så det er ingenting å tape på det :p
Synes det er så deilig å reise litt når jeg har permisjon, og det er så lett å ta en så liten baby med seg nettopp fordi de ikke er avhengig av å bli lagt på samme plass hver kveld :)

Ja det er sant, vi lurer på om vi skal ta en liten weekend tur til østersund, får se hva det blir til:-)

vi har vært to turer med fly fra tromsø-gardermoen, neste helg skal vi reise tromsø-bodø-lofoten :) Så skal vi være ei uke i Lofoten hos pappaen min mens mannen min er på jobbreise :) Blir koselig det!

Det høres koslig ut ja:-)
Kunne tenkt meg å besøke søstra mi i oslo,men er litt i tvil hvor mye styr det blir. Vil ikke ta med vogna på flyet, og det blir vel litt mye å bære hvis jeg skal ha henne hegende fast på meg, samtidig med alt utstyret som må med.
Har dere noe efaringer der?

Je vil også på hytta!
Men det er ikke vinterveier...
Så vi må vente til påsken. Da er lillebror gammel nok for den nyinnkjøpte pulken :)

Det høres koslig ut ja:-)
Kunne tenkt meg å besøke søstra mi i oslo,men er litt i tvil hvor mye styr det blir. Vil ikke ta med vogna på flyet, og det blir vel litt mye å bære hvis jeg skal ha henne hegende fast på meg, samtidig med alt utstyret som må med.
Har dere noe efaringer der?

Hvor mye skal du ha med tror du?
Jeg synes noen ganger det er lettere å ha barnet på meg enn å håndtere både bagasje og vogn...

Hvor mye skal du ha med tror du?
Jeg synes noen ganger det er lettere å ha barnet på meg enn å håndtere både bagasje og vogn...

Ja det er det jeg forestilte meg, skift til henne og meg, så må sofbagen være med for den sover hun i,dyne, bleier slike ting:-)

Jeg har ikke sittet i sofaen i dag i det hele tatt! Men nå er jeg endelig ferdig med det jeg skal gjøre i dag...phu! det er godt å få ut av verden :) No koser jeg meg med et glass hvitvin...mmmm :D

Dere får kose dere på hyttetur:) Jg orker ikke ta med vesla noen steder, hun mister helt rytmen sin av det, og jeg må begynne helt på nytt igjen o_O
Hvordan har du klart å fått rytme på lille? Vi har prøvd her også uten å lykkes sånn mega, men kan jo ha noe med min mistanke om rygg/nakke som jeg skrev om i en annen tråd... Uansett interessant å høre hvordan andre har fått rutiner som funker ;)

Høres godt ut:-)

Hvordan har du klart å fått rytme på lille? Vi har prøvd her også uten å lykkes sånn mega, men kan jo ha noe med min mistanke om rygg/nakke som jeg skrev om i en annen tråd... Uansett interessant å høre hvordan andre har fått rutiner som funker ;)

Tror den har kommet litt av seg selv. Lagt henne på omtrent samme tidspunkt hver kveld, ammer alltid like før hun skal legges, så sover hun aldri dupp like oppi leggetia si, hun har i hvertfall vært våken en time før hun tar natten, så er jeg på rommet til hun sovner, men tar henne ikke opp hvis hun ikke gråter, hvis hun gråter prøver jeg pupp på nytt. Det er alltid mørkt på rommet når jeg legger henne, jeg prater ikke eller har øyekontakt med henne, for da blir hun bare gira. Så jeg signaliserer tydelig at det er natta. Hun får selvfølgelig kos hvis hun gråter, hjelper ikke pupp, så vugger jeg henne litt i armene mine:-)

Så er det viktig at hun har fått nok kos og kontakt før hun legger seg:-)

Så er det viktig at hun har fått nok kos og kontakt før hun legger seg:)
Ja har prøvd noe lignende vi også. Hadde fast rutine med bading hver kveld og pysj og pupp. Prøvde å være hos han til han sovna, men det er bare så ekstremt med skriking til tider. Og da må jeg gå og bære han ganske lenge før han roer seg... Men jeg får vel bare holde ut. Bare prøvd i 1 uke så... Tok det lang tid hos dere? :)

Back
Topp