Tusen takkKommer selvfølgelig bilde av det ferdige resultatet
Gruer meg til oppklipp og alt det der :/
Oppklipping som stopper meg fra å strikke slike plagg hehe, blir mer eller mindre bare raglan eller rund sal her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkKommer selvfølgelig bilde av det ferdige resultatet
Gruer meg til oppklipp og alt det der :/
Hehe, det jeg har holdt på med til nå, så vil jeg så gjerne lære alt jeg kan før det er for sent og ingen kan lære meg det senere! Mamma og mormor hjelper heldigvis, men aller helst vil jeg prøve selv først.Oppklipping som stopper meg fra å strikke slike plagg hehe, blir mer eller mindre bare raglan eller rund sal her.
Hehe, det jeg har holdt på med til nå, så vil jeg så gjerne lære alt jeg kan før det er for sent og ingen kan lære meg det senere! Mamma og mormor hjelper heldigvis, men aller helst vil jeg prøve selv først.![]()
Er selvlært jeg også, men på sånne store prosjekt må man ty til litt hjelpHeldig du er som har noen som kan hjelpeHer er jeg helt selvlært på alt som har med håndarbeid å gjøre og har ingen som kan komme til unnsetning hehe, så blir nok en stund til før jeg tørr prøve meg på klipping.
Så nydelig. Må finne på noe lurt med restegarnet mitt. Kanskje det blir et teppe.
Liker teppet. Hvordan gjør du det? En eneste bestemorrute som du aldri avslutter? Kanskje det er det jeg skal bruke mitt rosa og hvite ullgarn til?Kan man bruke hva som helst av rester?Har alt for mye på pinnene mine, og så alt for lite strikketid
Men, her er hva som ligger lettest tilgjengelig for tiden:
Heldress str 2 år og ei gigantisk bestemorrute utelukkende i fingering sokkegarn rester.Vis vedlegget 16290 Vis vedlegget 16291
Liker teppet. Hvordan gjør du det? En eneste bestemorrute som du aldri avslutter? Kanskje det er det jeg skal bruke mitt rosa og hvite ullgarn til?Kan man bruke hva som helst av rester?
Så gøyJa, er så enkelt som en eneste bestemorrute som ikke avsluttes før jeg er fornøyd med størrelsen
Regner med man kan bruke hva som helst av rester ja, jeg har dette i tynt tynt garn og et par til i tykkere og tykkest garn hehe.
TakkJeg snur for hver runde og bruker russian join![]()
Da var jeg i gangJeg snur for hver runde og bruker russian join![]()
Strikker på en mariusgenser i hvit ribb. Har bytta litt om på fargene, så det blir lysblå kryss og mørkblå på skuldrene. Er spent på resultatet, siden det er vanskelig å få et helhetsinntrykk før man strikker det mørkeblå på skuldrene...
Ellers har jeg noen nesten ferdige prosjekter til småen i magen liggende, de skal gjøres ferdig når mariusen er ferdig.Vis vedlegget 17270
Har akkurat strikket Dorthe genseren til meg og begge jentene, strikker sånnt rundt skjerf for og bruke opp garnet til jentene nå...
Vis vedlegget 19992