Stille her... hva har du på pinnen nå?

Tusen takk :) Kommer selvfølgelig bilde av det ferdige resultatet :) Gruer meg til oppklipp og alt det der :/

Oppklipping som stopper meg fra å strikke slike plagg hehe, blir mer eller mindre bare raglan eller rund sal her.

Oppklipping som stopper meg fra å strikke slike plagg hehe, blir mer eller mindre bare raglan eller rund sal her.
Hehe, det jeg har holdt på med til nå, så vil jeg så gjerne lære alt jeg kan før det er for sent og ingen kan lære meg det senere! Mamma og mormor hjelper heldigvis, men aller helst vil jeg prøve selv først. :)

Hehe, det jeg har holdt på med til nå, så vil jeg så gjerne lære alt jeg kan før det er for sent og ingen kan lære meg det senere! Mamma og mormor hjelper heldigvis, men aller helst vil jeg prøve selv først. :)

Heldig du er som har noen som kan hjelpe :) Her er jeg helt selvlært på alt som har med håndarbeid å gjøre og har ingen som kan komme til unnsetning hehe, så blir nok en stund til før jeg tørr prøve meg på klipping.

Heldig du er som har noen som kan hjelpe :) Her er jeg helt selvlært på alt som har med håndarbeid å gjøre og har ingen som kan komme til unnsetning hehe, så blir nok en stund til før jeg tørr prøve meg på klipping.
Er selvlært jeg også, men på sånne store prosjekt må man ty til litt hjelp :)

ImageUploadedByBV Forum1370797409.035301.jpg
Et lite sommer tepper henger på pinnene i kveld;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har alt for mye på pinnene mine, og så alt for lite strikketid :(

Men, her er hva som ligger lettest tilgjengelig for tiden:

Heldress str 2 år og ei gigantisk bestemorrute utelukkende i fingering sokkegarn rester.Vis vedlegget 16290 Vis vedlegget 16291
Liker teppet. Hvordan gjør du det? En eneste bestemorrute som du aldri avslutter? Kanskje det er det jeg skal bruke mitt rosa og hvite ullgarn til?Kan man bruke hva som helst av rester?

Liker teppet. Hvordan gjør du det? En eneste bestemorrute som du aldri avslutter? Kanskje det er det jeg skal bruke mitt rosa og hvite ullgarn til?Kan man bruke hva som helst av rester?

Ja, er så enkelt som en eneste bestemorrute som ikke avsluttes før jeg er fornøyd med størrelsen :)

Regner med man kan bruke hva som helst av rester ja, jeg har dette i tynt tynt garn og et par til i tykkere og tykkest garn hehe.

Ja, er så enkelt som en eneste bestemorrute som ikke avsluttes før jeg er fornøyd med størrelsen :)

Regner med man kan bruke hva som helst av rester ja, jeg har dette i tynt tynt garn og et par til i tykkere og tykkest garn hehe.
Så gøy:-) Hvordan bytter du tråd forresten? Og snur du arbeidet for hver runde eller hekler du rundt og rundt?

Jeg snur for hver runde og bruker russian join :)

Har akkurat strikket Dorthe genseren til meg og begge jentene, strikker sånnt rundt skjerf for og bruke opp garnet til jentene nå... :_rr

dorthe.jpg

ImageUploadedByBV Forum1372167146.693057.jpg
Deilig bløt babyteppe;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har akkurat montert ferdig en marius til min bonusmamma. Hun ønska seg pannebånd av restene, så det er på pinnene nå. MEN det er egentlig mest gøy å sy - holder på med en vognpose (ala voksi)

Vedlegg

• Marius.jpg
    Marius.jpg
    980,2 KB · Visninger: 12
Blåser liv i denne ;)
Strikker et Marius vognteppe til en februarbaby :)

Strikker på en mariusgenser i hvit ribb. Har bytta litt om på fargene, så det blir lysblå kryss og mørkblå på skuldrene. Er spent på resultatet, siden det er vanskelig å få et helhetsinntrykk før man strikker det mørkeblå på skuldrene...

Ellers har jeg noen nesten ferdige prosjekter til småen i magen liggende, de skal gjøres ferdig når mariusen er ferdig.Vis vedlegget 17270

Fine farger:)
Så genseren var ferdig nå, kjempe fin:D

Back
Topp