stille fra denne kanten om dagen..

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Hei jenter! Jeg har omtrent ikke vært her inne den siste uken. Orker rett og slett ikke å være så mye på nett... Jeg sliter med hodepine hver dag, stresser jeg så kommer den med en gang!! Orker omtrent ingenting, blir så hemmet av hodet! Ikke ønsker jeg å ta så mye paracet heller, men har blitt omtrent 1 pr dag den siste uken. Legen var 30 min forsinket sist, og hadde ikke tid til å høre på meg, så fikk ikke spurt hva jeg skal gjøre heller..
Men jeg er nå 16 uker på vei, så det går fremover :)

Uff, det er ikke noe godt med hodepine. Høres ut som om jeg hadde en lege som hadde litt bedre tid og som hørte på meg.. Jeg sliter også veldig med hodepine, gjort det siste tre uker ca. Var hos lege for et par uker siden og ble enige om at jeg skulle være 40% sykemeldt for å "forske" litt på hodepinen - når kommer og går den. Kjenner selv at den blir mye verre med stress, og med en jobb med til dels mye stress har det vært godt å kunne regulere dette litt selv, kommet sent noen dager, gått tidlig andre. Og atter andre dager har jeg tatt helt fri. Så det som egentlig har hjulpet for meg er å kunne regulere stress bedre selv ved å kunne koble av når det blir for mye. Ellers drikke en del vann og lytte til kroppen. Var godt å ha vært hos legen da slik at blodtrykk ble målt, urin sjekket og blodsukker målt. Har du fått en sjekk på dette? Ønsker deg god bedring:-)

Uff, det er ikke noe godt med hodepine. Høres ut som om jeg hadde en lege som hadde litt bedre tid og som hørte på meg.. Jeg sliter også veldig med hodepine, gjort det siste tre uker ca. Var hos lege for et par uker siden og ble enige om at jeg skulle være 40% sykemeldt for å "forske" litt på hodepinen - når kommer og går den. Kjenner selv at den blir mye verre med stress, og med en jobb med til dels mye stress har det vært godt å kunne regulere dette litt selv, kommet sent noen dager, gått tidlig andre. Og atter andre dager har jeg tatt helt fri. Så det som egentlig har hjulpet for meg er å kunne regulere stress bedre selv ved å kunne koble av når det blir for mye. Ellers drikke en del vann og lytte til kroppen. Var godt å ha vært hos legen da slik at blodtrykk ble målt, urin sjekket og blodsukker målt. Har du fått en sjekk på dette? Ønsker deg god bedring:-)
Ja har sjekket alt, blodtrykket mitt har liggi på 65/45 mens nå er det på 100/70, så skulle jo tro at formen skulle vært bedre... Men mangler jern, tar tabletter for jernanemi, men hjelper ikke på hodet. Drikker masse vann, spiser godt og passer på å få frisk luft..

prøv magnesium! LIFESAVER! Har hodepine og når jeg tar magnesium går den vekk samme dag eller dagen etter =) lar jeg vær å ta så varer hodepinen Forever!

Høres ut som om du gjør mye! Skal du tilbake til legen igjen snart? Håper jo ellers at hodepinen er noe som skal gå over snart, har lest at det er mest vanlig tidlig i svangerskapet og nå er jeg 16 uker i morgen,så vi kan jo krysse fingrene for at vi snart slipper dette:-)

prøv magnesium! LIFESAVER! Har hodepine og når jeg tar magnesium går den vekk samme dag eller dagen etter =) lar jeg vær å ta så varer hodepinen Forever!
Spurte legen om magnesium var noe som kunne hjelpe, men han sa at det ikke var det så har ikke prøvd. Kanskje verdt et forsøk likevel:-)

absolutt helt klart verdt det! Leger vet ikke hva de snakker om ;)

Uff, høres ikke mye godt ut! Håper virkelig du føler deg bedre snart! Klem til deg :)

God bedring

Så kjipt:/ håper du føler deg bedre snart og de teite legen altså.... Føler man aldri blir tatt på alvor.../-

God bedring!

Hei, jeg har også slitt med hodepine.. På sist legekontroll fant han ut at jeg mangler B12. Det var grunnen
Tar reseptbelagte tabletter nå og det virker som bare det ;-)

Back
Topp