stilige sovesofaer?

*LillMi*

Gift med forumet
finnes det noe sted??? syns alle er så standar og kjedelig... vil allerhelst ha en stor (altså dyp i setet, siden den skal være i ekstrastua) deilig sofa som kan bli til en dobbelseng hvis man trenger gjester, den det er ikke noe lett kombinasjon gitt. skulle ønske jeg kunne designe den selv å fått noen til å lage for meg[8D]

noen som vet om noen fine noen??

Rom 123 hadde ein guide til det no i august-utgava [;)] Huskar det var mange stilige der, kan sjekke opp kor dei kom ifrå..[:)]

ORIGINAL: Hulder

Rom 123 hadde ein guide til det no i august-utgava [;)] Huskar det var mange stilige der, kan sjekke opp kor dei kom ifrå..[:)]

Ååååh!![:D] da skal jeg løpe å kjøpe det! God grunn til å handle et bra blad[:D][8D][:D]

ORIGINAL: *LillMi*

ORIGINAL: Hulder

Ååååh!![:D] da skal jeg løpe å kjøpe det! God grunn til å handle et bra blad[:D][8D][:D]

Fant den på nett [;)] [:D] http://www.klikk.no/bolig/rom123/article589696.ece
Kjekt at mange av artikklane ligge på nett då [:D]

ORIGINAL: lykkeligemeg

liker ektorp fra ikea:)

Ja, det er en kjempegod sofa å sitte i også [:)]! Har sovehjørne-versjonen av den i ekstra stua vår. Synes mange sovesofaer ofte er så harde og ubrukelige å sitte godt i...

Back
Topp